Friday, August 2, 2013

Hadiah dah dapat

Assalamualaikum...

With Boss
Previous entry saya ada tulis mengenai rezeki Bulan Ramadhan. Ok, untuk hadiah yang saya menang tu, saya dah dapat. Penaja datang sendiri ke sekolah dan serahkan kepada kitorang. 

INTI beg yang comel and tegap
Hadiah merupakan 1 beg INTI Kolej and 2 card starbaucks RM20/each. Beg tu memang aku suka, cuma kad tu aku ragu2 nak gunakan. Nak bagi orang sayang, nak guna serba salah. Bila check kat laman web JAKIM, ada tertulis Starbucks tu Halal akan tetapi it is a product from Israel.

Card Starbucks

And, sampai sekarang saya masih berbelah bahagi nak buat macam mana. Niat dekat hati nak bagi student yang baru habis trial PMR ni. Siapa dapat A dapat hadiah ni. Budak mesti suka je kan.

In Sha Allah, kalau ada rezeki dapatlah budak2 tu kad starbucks ni. Takde siapa dapat A, saya simpan buat perkasam.

Till then, tata...

No comments: