Monday, July 29, 2013

Rezeki Bulan Ramadhan

Assalamualaikum...

Salam Ramadhan. Alhamdulillah. Bulan Ramadhan ni rezeki banyak. Dapat itu, dapat ini, akan datang In Sha Allah dapat lagi. Dapat apa? Dapat apa2lah. Durian runtuh kot. Hehe...

And yang paling seronok bila menang satu contest (walaupun saguhati) sebuah kolej. Niat hati masuk contest tu sebab memang nak menang hadiah utama. Apakan daya, xde rezeki dapat grand prize. Dapat yang ini pun ok. Bukan senang hokey nak menang sebab contest ni 1 Malaysia.

This contest need me to share the best teaching memories. And, aku pun tulislah pengalaman manis aku sebagai seorang guru. Cuma, aku x menulis pengalaman aku di sekolah sekarang. Aku tulis pengalaman semasa zaman praktikal dulu! Bukan x mahu tulis pengalaman sekolah sekarang, cuma aku rasa xde aura lagi di sekolah sini. Selalunya cikgu praktikal ni dihargai sangat2kan. That's why i had a great moment with them.

Anjuran INTI College
One of the winner

By the way, kaunselor sekolah aku juga dapat consolation prize juga. Patutlah dia tahu aku menang sebab penaja x dapat hubungi aku and sampaikan news ni melalui dia.

Akan datang nak join lagi lah... Mana tau rezeki.

Till then, tata...