Wednesday, May 16, 2012

Majlis Khawin Wahida

Assalamualaikum...

Tahniah to my beloved cousin on her wedding on 6th Mei 2012. Selamat jadi isteri pada Ijam yang juga pernah sama sekolah dengan aku di Tenggaroh (masa tu aku memang x kenal langsung Ijam ni even sebaya). Moga jadi isteri yang terbaik.

Masa majlis ni aku masih di hari-hari terakhir tempoh berpantang. Ramai cakap dalam tempoh pantang x boleh keluar rumah tapi aku serba salah. Sepupu yang rapat dengan aku punya majlis tak kan x nak datang pula kan? So, aku pun datanglah (aku dapat komen macam2 kat FB pasal aku keluar dalam tempoh pantang tu. TQ atas nasihat ya kawan2. =p).

Okeylah, past is past. Sekarang dah habis pun tempoh berpantang. Dan dan habis pantang terus kena cucuk kat muntut sebab asid terlebih dalam perut. So, tak boleh makan sembarangan lagi takut sejarah mungkin berulang. Kena pantang pada certain makanan lagi. Sakit woo kena cucuk. 2-3 hari sengal kat situ.

So, these are the picture of her wedding. Let the pictures do the talk.

 ~I like the design.. macam dalam taman~

 ~Setelah sah jadi suami isteri~

 ~Aku dan Danish bersama pengantin~

 ~Danish di malam hari, dah ngantuk sangat dah masa ni tapi xleh tidur sebab ramai orang~


 ~Pengantin  yang malu2 nak bergambar~

 ~Bersanding~

 ~Majlis Potong Kek~

 ~Tak lupa gambar kami~
~Mengimbau kenangan tahun lepas~
~Tahun ni dah bertiga~

~Shahirah, Aku & Danish serta Ibu~

Semoga masjid yang dibina kekal selamanya. Amin...

Till then, tata...

No comments: