Wednesday, May 23, 2012

Danish had his second injection

Sebelum kena injek...

~Mama... sakit tak kena inject? Danish takutlah...
~Eh, mestilah sakit.. sakit sangat2


~Ala... takutnya. Danish taknak injectlah mama. Nak nangis dulu boleh??
~Hehe.. tak sakitlah Danish. Macam kena gigit semut je. Baik Danish tidur biar hilang rasa takut tu

~Orait mama. Danish tidur dulu. Selamat siang!


After injection



Terus tak sedar apa2. Masa kena inject bunyi ekkk je pastu terus tidur. Balik rumah letak macam ni, macam ni lah lepas tu. Pengsan ke apa terperanjat kena inject. By the way, risau juga masa nak kena inject. Aku yang lebih-lebih takutnya sebab aku rasa macam fobia kena cucuk sana sini masa mengandung dulu. Doa macam-macam biar Danish OK.

Bila Danish kena inject dia tak menangis pun. Bagus anak mama. Anak mama kan kuat and cool sokmo.

Till then, tata...

2 comments:

SYANI said...

Comel je dia tidur telentang..

Lia3003 said...

kepenatan sangat tu