Saturday, February 25, 2012

Baby D dah besar!

Sumber dari Perkembangan Fetus

Cuba tengok kedudukan bayi. Sekarang pergerakan kaki baby saya sangatlah aktif. Salah duduk je kena tendang. Ubah posisi baring je kena tendang kiri kanan. Sekali kena tendang terasa macam nak kentut je. Haha!

Belum lagi yang bahagian bawah. Dah sempit, so asik nak ulang alik ke tandas je. Kalau kat tempat kerja tu nak pergi tandas jauh. Memang mencabar sebab saya dah malas nak jalan. Cara jalan pun dah ke kiri ke kanan. Tulang pelvis memang sakit, maklumlah pernah jatuh dan effectnya masa mengandung ni.

Takpe, janji baby sihat walafiat. Nak pergi scan tak pergi2. Kekangan masa. Kerja aku ni kalah orang kerja pejabat. Lebih 9 jam. Masuk kerja kol7 lebih balik kol4 lebih. Hm, nak cakap pasal kerja menyampah sangat2. Siyes! Tak sabar nak cuti.

Till then, tata...

2 comments:

D Yatie said...

sejak saya berpindah ke teratak baru, dah lama betul tak jenguk blog lia..dah pregnant rupanya... :D enjoy ur pregnancy dear! :)

Lia3003 said...

saya pun lama sangat x update blog, sejak ngandung ni penyakit M menjadi2