Friday, August 5, 2011

Golden Churn Creamy Butter

Assalamualaikum..

Baru2 ini baca akhbar mengatakan mentega Golden Churn Creamy Butter mempunyai DNA babi. Google nak tengok mentega macam mana dan alhamdulillah tidak pernah guna mentega ni.


Bagaimanapun, kita pun tak tau kan kuih2 yang beli kat kedai tu guna mentega apa? Harap2 lepas ni, pembuat kuih dan sewaktu dengannya berhati2lah dengan produk ini. Umat islam makin terancam sebab benda ni. Jangn sebab nak untung, kita sama2 menanggung dosa orang ramai.

Till then, tata..

Selamat berpuasa yang ke-5 hari

2 comments:

Uchi kay-f @hmad said...

slmt gune mentega planta je...

Lia3003 said...

ye, samalah kita