Sunday, July 3, 2011

[Wedding] No Title

Untuk semua yang datang ke majlis saya, yang meraikan, membantu, menolong, menjayakan juga. Terima kasih tidak terhingga. Saya tahu banyak kekurangan semasa majlis. Minta maaf andai ada yang tidak kena semasa majlis berlangsung.


Juga, saya rasa ramai kawan2 yang datang saya tak sempat nak jumpa atau berbual panjang. Korang datang kira Alhamdulillah. Yang tak sangka datang juga terima kasih.

Untuk itu:
  • Kawan-kawan zaman sekolah
  • Saudara-mara dari KL, Muar, Kluang, Kota Tinggi & seluruhnya
  • Kawan-kawan semasa kerja
  • Jiran tetangga
  • Dan sesiapa sahaja...

Terima kasih yang tidak terhingga yang amat sangat kerana hadir di majlis saya. A token appreciation to all of you.

Keluarga sebelah Kluang 1

Keluarga sebelah Kluang 2

Fathin sekeluarga

Syikin dan adiknya

Keluarga Kota Tinggi # 1

Keluarga Kota Tinggi # 2

Keluarga Kota Tinggi # 3

Keluarga Kota Tinggi # 4

Keluarga Kota Tinggi # 5 + Keluarga dari KL

Jiran tetangga

Yang terakhir kepada ibu dan ayah tersayang yang banyak mengorbankan masa dan tenaga untuk melancarkan majlis ini. Preparation yang dibuat sepanjang 4 bulan akhirnya selesai. Alhamdulillah. Boleh rehat panjang lepas ini.

Tamat entry untuk gambar wedding saya di Kota Tinggi. Kalau ada lagi, sukahati saya nak tambah. Haha..

Pengantin lelaki didera di akhir majlis

Till then, tata...

2 comments:

Shahrul hasanal said...

waaaaaaaa tahniah ye.. semoga kekal ke akhir hayat dan ke anak cucu. amin...

bnyk buat searching menjaga ikatan suami isteri dgn kekal romantik ekekke :P

tahniah

Lia3003 said...

Shahrul: terima kasih, searching yang menarik. =)