Sunday, July 3, 2011

6 bulan 12 kg



Baby ini 6 bulan 12 kg.
Gambar dari MyMetro


Click untuk besarkan

Kemudian, ini pula kenyataan ibu saya.

Anakku dulu lagi dasyat.. 4 bulan 10kg..

Yang dimaksudkan adalah saya. Saya lahir dengan berat 4.2kg. Ya, sangat besar dan mummy cakap masa umur saya 6 bulan, dia dah tak larat nak dukung. Ayah yang dukung.

Ini gambar saya masa kecik. Rambut halus, botaklah kiranya. Hehe.. Mata pun bolat!

Dengan Mak Anjang

Saya di sebelah kiri

Pedulikan keseksian itu

Baru pandai meniarap


.........................
.....................
................
..........
.....
..
.
Dan yang terbaru. Selepas seminggu nikah.

Kesimpulan yang dapat dibuat, besar masa kecik tak semestinya akan besar bila besar nanti. Saya ada seorang cousin yang masa lahir sangat besar macam saya, dan sekarang dia pun kecik dan kurus. Jadi, tak perlu risau.

Ceh! Cakap macam pakar.

Till then, tata...

No comments: