Sunday, May 22, 2011

[Movie] Nur Kasih The Movie

Sekarang Nur Kasih sedang ditayangkan di pawagam. Rasanya ramai yang dah tengok kan? Berapa lama ditayangkan ek? Jujur, saya belum tengok lagi cerita ini. Entah sempat entah tidak nak tengok. Kalau tengok di laptop / CD / DVD saya jamin mesti auranya tidak terasa seperti berada di pawagam.

Btw, buat masa ini saya tak mahu tahu sinopsis cerita Nur Kasih ini. Biarlah saya tahu sendiri pengakhiran cerita ini. Apa nasib Aidil, Adam & Nur. Waa, mereka sangat mantap. Nak tengok! Nak tengok!

p/s: tidak suka dengar lagu Nur Kasih nyanyian Tiz Zaqyah dengan Yassin. Yassin nyanyi sorang is better. Tiz sesuai untuk berlakon sahaja bukan menyanyi.

Till then, tata...

5 comments:

Aujinz said...

saya memang tak ikut drama dia..
so memang lost laa.. koh koh koh

Lia3003 said...

ala, aujinz layan otromen je kan?

Rollo De Pedicula said...

insyaallah
ada rezeki boleh punya tgok
yups
suara Tiz macam xbest sangat bila berganding dengan Yassin
setuju dengan kamu biar yassin sorang jer nyanyi

Review Nur Kasih The Movie

Lia3003 said...

rollo: tau xpe.. seiyes x sedap// huhu

Anonymous said...

generic ambien buy zolpidem online from canada - buy ambien online no rx