Thursday, March 17, 2011

Lia3003 nak bagi award kedua..

For the second time, Lia3003 wanna give a token of appreciation to someone. Who is he/she? Lets look together..

I'm looking for this girl.. Cik Lixora


But, unfortunately... no link here. How can I find her?


So, I continue searching/looking/seeking/sekodeng at my 'ruangan gossip' atau lebih mesra dipanggil chatbox.

Tadaa...


Finally, saya jumpa juga Cik Lixora. Hm, hampir sama nama dengan nama saya,Lia Ixora. Haha~

Maka, saya pun pergi ke blog beliau dan.... O-M-G.. cantik giler blog.. rasa macam nak menangis. Agak2, if saya suruh buatkan header cute macam tu boleh tak??


Memang tantek dan terbaik dari ladanglah. Jadi, back to the point. Why am I looking for her?

Because..

Saya nak bagi sedikit penghargaan kepada beliau kerana menjadi follower yang ke 600.

~Kredit picture kepada En Tunangan saya kerana sanggup lukiskan gambar ini~
~Suka sangat-sangat~

Ok, ini untuk Cik Lixora. Cantik tak? Mestilah cantik kan. Siapa yang cakap tak cantik memang korang jeles. Tulah, siapa suruh follow, then unfollow, pastu follow semula. Kan dah tak dapat. Padan muka (>,<)

Sengaja saya biarkan beberapa hari follower yang ke 600 ni sebab pengalaman lalu, blogger ni kalau dah follow blog kita then kita wat tak tahu je, mesti unfollow semula. Alah, banyaklah. Tak terhitung dek gigi ni.

Jadi, pada Lixora.. keep on blogging ye. Tengok pada kamu punya blog seem like awak ni baru nak berjinak-jinak dengan dunia blogging. Jadi, kalau nak blog, update lah dengan kerap. Jangan jadi macam blog Lia Ixora ni. Kejap ada, kejap takde... Jangan akan datang takde terus sudah. Pandai kan saya menasihat? Adeiii..

Kemudian, jangan lupa tempek lah award saya ni dekat sidebar or if taknak pun, simpan ye.. pastu main jauh2.. ekeke.. Gurau.

Till then, tata...

4 comments:

Uchi kay-f @hmad said...

emm award buat sndiri ke? cantik!

Lia3003 said...

kf: a'ah.. buat sendiri.. hehe..masyeh

Uchi kay-f @hmad said...

yana,header tu saya upah urg..namenye cik liz...klu nk pi scroll blog saya klik je kat bhgian "copyright"..ingat iyer cik liz..sebut name "uchi kay-f ahmad " 3 x sure cik liz ti tolong buatkan header ok!

ngehx3..aww....lalala :p

Lia3003 said...

kena bayar tak?