Wednesday, March 16, 2011

Hikayat Merong Mahawangsa

Sana sini dok cerita pasal Merong Mahawangsa. Ah, bencilah.. Semalam saya mimpi pergi tengok cerita ni. Kata orang tua-tua, kalau mimpi apa2 terbalik kan. Jadi, bila terbalikkan, maka realitinya tak kan pergi tengok. Oh! Nak tengok, nak tengok.. Rumet pergi tengok pun saya tak dapat ikut.


Cepatlah tempoh berkurung tamat. Cerita ini tak dapat tengok. Agak2, masa cerita Nur Kasih the Movie dapat tengok tak? Kena buat muka kesian untuk tengok. (T___T)

Till then, tata...

5 comments:

Aujinz said...

kenapekah cikgu Lia berkurung??.. kenape??? wut hepen?..

Uchi kay-f @hmad said...

tunggu je kat utube nnti adelah urg yg kasi upload tue..trust me tecer..:p

Lia3003 said...

aujins: encik tunang tak bagi pergi

kf: ha, ni mesti KF yang upload kan nanti?

Uchi kay-f @hmad said...

bhahaha..bkn saya,saya ni tukg tgk je,bagi sapot pada yg tukg upload ye tak..ngehx3..

Lia3003 said...

kf: haha, penyumbang gak tu