Tuesday, March 15, 2011

Dalil mengapakah saya jarang atau tak pernah ke blog lain

Kerana blog saya di sini tak boleh masuk! Kena block kot. Maybe this blog may cause harmful to all. Hoho~

Also, this blog has been reported as an attack page.


This side contained of many many many link as my reference. So, bila dah jadi macam ni, macam mana saya nak baca blog2 lain. Rasa macam mati kutu kejap. Boring2 baca blog orang. Tapi sekarang, rasanya macam hilang tempat bergantung. Oh!

Maybe, sebab terlalu banyak link maka better kena block. Hm.. x dapat tengok blog2 favourite saya. (T___T)

Hua.. Pity Lia.

Till then, tata...

7 comments:

black_mel said...

selalu kalau guna gugel chrome dia detect benda tu..cuba try guna mozilla firefox..

Lia3003 said...

black mel: ala... saya tak guna google chrome, saya guna musang ekor berapi

Aujinz said...

ermm..kadang kadang bila blog yang kite link tue kena attack, otomatik browser detect page kita pun under attack or harmful.. pernah kena masa Gengblogger kena attack dulu..

Lia3003 said...

yeke, dulu kena geng blogger, sekarang saya pulak.. lama tak g blog aujins baca lawak2 aujins

Uchi kay-f @hmad said...

wah pe kes ni, siap dalil2 lagi ekk,ni dalil aqli ke dalil naqli? ngehx3..bdk2 skola agama sure fhm kan?

ala mende tu mcm yg bdk 2 bloger 2 urg tu ckp ler..so beware ok!

Bro Fit said...

ouh patut jarang nampak kebelakangan ni

Lia3003 said...

kf: hm, faham.. =)

bro fit: tulah, nak update pun dah malas..