Wednesday, February 23, 2011

Surat Layang dari Pengasas Facebook

Sekarang ini macam2 dengar pasal FB kan? Dengan yang nak tutupnya lain, yang itu yang ini. Macam-macam lah. By the way, cakap pasal FB nak tutup, kita tengok dan lihat jelah. Saya rasa benda ni tak kan ditutup. If tutup pun, 'ada aku kisah?'.. saya pun dah macam on off je kat FB. Buka setakat nak tengok notification. Nak main game, sorry. Buang masa.

Hm, termerepek kejap. So, about a week ago, i got one message from someone yang macam believe gilerr dengan khabar2 angin semua ni. Sebelum saya delete, baik saya tulis kat sini.


Message berkokok berbunyi seperti ini:

Since Facebook has recently become very popular, has become the many complaints that Facebook has become unacceptably slow. The report shows that the reason is that Facebook has a number of non-active members and, secondly, many new Facebook members. We want to send this message to see whether you're active members or not. If you're aktiviinen, can you send this message to at least 15 users. Use the "Copy - Cut and Paste" to show that you are still active. Those who do not send this message within 2 weeks in, will be removed in order to get more space. Send this message to your friends to show me that you are still active, and do not want to be removed.

Facebook founder
Mark Zuckerberg

Apa pendapat. For me, it is like sampah.

Till then, tata...

4 comments:

Uchi kay-f @hmad said...

tapi saya agak mmg akan di tutup bile target dah cecah sasaran sbb kan skrg dah muncul plak faceblog...

*jgn tanye knp, itu sandiwara diorg utk kite fokus pd facebook yana..permainan2..hmm*

Lia3003 said...

faceblog tu macam facebook gak ke.. baru dengar hari ni.. he3

Zaim said...

haha.betul tu ticer.

Lia3003 said...

wah, zaim pun ada blog