Tuesday, January 18, 2011

New look

Semalam dan hari ini saya cuba mencuri masa untuk mengubah muka lia3003. Saya cari yang pasang siap je. Tak pandai nak design2 sendiri even jeles tengok blog2 yang designnya superb.

Dulu, saya selalu guna background hitam/gelap dan sekarang buat pertama kalinya saya menggunakan background putih/cerah. Perubahan yang baru. Dan banyak2 perubahan yang dilakukan, design b4 this lah saya rasa paling serabut. Bukan tak mahu tukar even rasa serabut, tapi malas. Asik tukar template je. Jenuh you!

~Header baru. Cantik tak?~

Sebelum terlupa, tema template kali ini ialah butterfly lover. But, bila dah install butterfly pun tak nampak. Tapi siap ada kotak cincin bagaiiii.. Nasib baik word wedding tu tak nampak sangat. Kalau tak, rasa macam gedik je. HohO... Tema ini tiada kait mengait dengan kisah peribadi saya. Sekian.

~ruangan gosip~

Dan seperti biasa, chatbox atau lebih mesra dipanggil ruangan gosip berada di sebelah kanan. Tiada perubahan di sini kerana saya merasakan kotak ini adalah yang paling flexible dan sempurna serta mesra alam. Fuh!


Walau macam mana pun, setiap benda mesti ada kekurangan. Bahagian komen saya ini, even dah setting untuk dijadikan pop up window, tapi still tak boleh. Nak tak nak, if nak komen kenalah click and then tunggu lah dia loading. Sedih! Pop up window lah paling senang kan? (T___T).

Tapi, jangan risau.. Blog saya sangat ringan. Jadi kalau internet laju akan loading dengan cepat. If internet slow.. Jangan salahkan blog saya, tapi salahkanlah line internet uols. Hehe..

By the way, sebelum saya stop.. saya telah cipta satu pantun untuk tatapan uols.


Ini link perubahan wajah blog saya sebelum ini:

  1. http://lia3003.blogspot.com/2010/09/perubahan-wajah-lia3003.html
  2. http://lia3003.blogspot.com/2010/01/back-to-original-position.html

Ini sahaja yang saya jumpa, yang lain tak jumpa.. banyak sangat.

Till then, tata..

11 comments:

akmalhilmi said...

huhuu
nice babe :)

aku pye blog gak berat skit nk load
adeh
tak tau ape nk buang ag
huhu

Lia3003 said...

1st komen, suka suka.. terima kasih

bidadarihijau said...

rajinnye ubah2 sume neh eh..hee..
tp ttp nice~~~

Aujinz said...

cikgu Lia.. pantun apekah itu??..
Pantun Uganda???

ANATI SOKI said...

hehehe.. simple n nice :0 hehehe

NAJ HEBAT said...

weweeiiitt....

cun dah.. cun dah...

haha. make up tantek.. tantek...

Uchi kay-f @hmad said...

pergh pantun x menahan..;p

Fahim 'n Alin said...

nice lah. kau dah nak kawen? yes, jemput aku.. wahahaha.. larikkkk

Lia3003 said...

bidadari hijau: terima kasih =)

aujinz: a'ah.. pantun versi uganda

anati soki: maceh!

naj: cukuplah make ni..

kf: bestkan? wahaha~

fahim alin: yelah, t saya jemput

♥ shiMawar ♥ said...

wa..dh wedding2 banner bagai ni..x lama le tu! haha.. :)

Lia3003 said...

alamak, no komen...he3