Tuesday, January 11, 2011

Lawak yang memalukan diri sendiri

Menonton Buletin Utama malam semalam, terdapat satu laporan yang menarik perhatian saya.

Sebuah premis perjudian diserbu kemudian dan dan salah sorang abang dalam tu diserang sakit jantung.

Fuh, memang real lakonan beliau masa kena sakit jantung. Kesian orang lain terpaksa angkat beliau yang terus-terusan membuat suara yang kononnya betul2 kena serangan jantung. Dahlah badan besaar. Bayangkan!


Siap dihantar ke hospital dan rakaman beliau disorong juga dirakam. Masa itu kemungkinan keadaan beliau sudah stabil. Sebab tu lah senyap je. Selepas pemeriksaan, didapati beliau tidak terkena serangan jantung pun.

Oh! Sangat memalukan.. Kalau dah buat salah tu, mengaku jelah. Tak payah berlakon sakit2 macam tu. Dah lah aksi dirakam lepas tu menyusahkan orang lain layan lakonan kau tu. Lastly, kena tangkap juga. Orang... kalau dah buat salah tak ke mana.

Moral of the story: Bawalah ubat ketika bermain judi.

Till then, tata..

10 comments:

NAJ HEBAT said...

ni memang cerita lawak kak lia..

naj dah lama tak tgk tv. Tak baca surat kabar. Hadoi. katak2..

Study naj!

nza said...

mmg lawak sgt...lakonan yg xmenjadi n menyusahkan org....

E.d.Y said...

haha..mmg sengal...entah apa2 pakcik tu

Lia3003 said...

naj: haha, siap keluar katak lagi

nza: kalau tonton berita tu, mmg gelak

edy: bukan pakcik rasanya.. dalam area 30-an, muka diblurkan

Uchi kay-f @hmad said...

oh die blm taraf ko chun nie...;p

Lia3003 said...

ko chun tu siapa??

atiqa aris said...

hahaha lawak je,kan da kantoi.

Aujinz said...

hahahahha.. lawak laa mamat tue... koh koh koh

Payche said...

serius.. mongok punya orang~

Lia3003 said...

atiqa: kantoi bodoh

aujinz: dia agak2 mengong kot

payche: haha