Monday, January 10, 2011

Izamir Ridzwan Pendrive GiveAway

Assalamualaikum.. selamat tahun baru. Ya, memang buang tebiat. Ini adalah entry ke empat untuk bulan January. Banyak bukan [sila baca *banyak* dengan kata lawan].

Jadi, di tahun baru ni, saya mahu menyelesaikan satu tag yang diberi oleh lelaki misteri. Kalau nak tau siapa beliau, sila click ye.

Memandangkan saya sedang berhutang, saya mahu selesaikan hutang saya dengan segera dan laju-laju. Bak kata Mel, copy paste je.

Macam kebetulan pula tajuk entry dengan kejadian yang berlaku kepada saya beberapa tahun lepas. Kalau saya menang, saya akan bagi pendrive ini kepada adik saya kerana saya telah menghilangkan 2 pendrive beliau tanpa perasaan serba salah. Wahai penganjur contest, sila bagi saya pendrive. Saya betul2 mahukannya. (T____T)

Satu.. dua.. mula!! [tetiba...]

Syarat-syarat dan langkah langkah peraturan adalah seperti berikut:

1) Mesti jadi follower blog Izamir Ridzwan..Wajib, tipu berdosa. (Sudah buat!)

2) Buat entry bertajuk "Izamir Ridzwan Pendrive GiveAway" dan linkkan ke entry ini.. (Sudah!!)

3) Mesti letak poster ini dalam entry dan sidebar (linkkan ke entry ni juga) korang.. (Done!)


4) Tag sekurang-kurangnya 4 orang rakan.. Kemudian, masuk blog rakan yang korang tagged tu, dan maklumkan di entry terbaru mereka yang mereka kena tagged dalam entry korang.. Jangan lupa kasi link sekali kat mereka.. Nanti susah pulak mereka nak cari kan. (Sudah!)

Saya nak tag:

  1. Shimawar
  2. HairiAKS
  3. Hazzy Superb
  4. Abang Feroz

Pada yang telah aku Tag, jom la join GA ini. Sesiapa yang berminat juga boleh join. Untuk maklumat lanjut boleh klik poster kat atas tu. Ok..Done..

##Spesifikasi hadiah :

  • Kingston Data Traveler 101 G2 ( IR akan gantikan dengan latest model, kalau keluar baru laa)
  • Berkapasiti 4GB setiap satu
  • 4 Pemenang.. Pemenang akan ditentukan melalui Random.org... Ala-ala macam cabutan bertuah gitu..
Jadi semua orang boleh cuba..Selamat mencuba.

Till then, tata...

3 comments:

black_mel said...

thnx sebab buat tag ni..;)

Hazzy Ishak said...

nak memang oh!

Lia3003 said...

black mel: sama2 kasih

hazzy: sila kan.. =)