Saturday, January 1, 2011

Happy New Year.. 1111

Selamat Tahun Baru to all bloggers and readers Lia3003. Ayat macam perasan ramai readers. Hoho! Ada aku kisah??



Source from here

By the way, tahun baru mestilah dengan azam yang baru.. Azam saya:

  1. Nak jadi kuat/penyabar/teliti/taknak rajin2 sangat [ada sebab ni]
  2. Mahu menjadi orang yang mendengar kata
  3. Saya nak tanam dalam diri, "dont simply trust people even he/she is my friend"

Saya harap, azam ini akan tercapai. Hait!!!

Uols macam mana pula..?

Sekian,

Till then, tata...

3 comments:

YobSumo said...

azam tahun baru saya nak blog baru saya yobsumo.com berjaya mcm blog lia3003. boleh? hehehe.

Happy New Year!

Fahim 'n Alin said...

selamat tahun baru lia!!semoga byk2 update lagi





http://fahimalin.blogspot.com/2011/01/hidup-gua-memang-indah.html

Lia3003 said...

yob: berjaya ke blog saya, dah lah jarang update

fahim alin: ok, saya sedang mencuba utk update selalu