Friday, January 21, 2011

Hai Tomok!! Saya nak letak lirik lagu awak kat sini..

Tetiba kan? Sekarang ni saya sangat suka dengan lagu Bagai Bidadari. Syok! Kalau nak dengar sila cari sendiri ok! Kerana di blog ini tiada ruangan untuk mendownload sebarang lagu-lagu. Harap Maklong.


Sekarang saya sertakan lirik lagu ini..

Bagai Bidadari

Bagai sebuah cerita aku dan dia
Bermula hanya matanya yang mempersona
Dia membuatkan hari-hariku
Bagai sempurna tiada celanya
Malam ku gelisah siang ku bertanya
Jika kau tak bersama

Hadirmu bagaikan bidadari
Melengkapkan langkahku yang terhenti
Kaulah permaisuri gelap dunia tanpamu
Umpama nafasku kan berhenti
Jika kau hilang dalam hidup ini
Percayalah kasih cintaku padamu

Tak pernah hilang
Tak akan pergi

Kita kan terus bersama
Bukan untuk seketika tapi untuk selama-lama
Jangkauan kasih kita hingga ke akhirnya
Hidup kita bagai di syurga

Tak pernah hilang
Tak akan pergi
Tetap di hatiku
Kekal di hatiku
Hanya kamu
Tetap di hatiku
Tetap di hatiku


Student saya memang obses giler dengan Tomok. I dont know what's his attractive. For me... he is so so.. Ngee~ Peminat Tomok, sila jangan mogok

Till then, tata...

4 comments:

black_mel said...

x mnt tomok pun..hehe...xD

Lia3003 said...

haha.. saya pun sama

Uchi kay-f @hmad said...

ngehx3..tingat dulu2 cik yana pernah kata kat kf,mcm jumpe artis pdhal bloger cikai cap ayam je bhahaha... adeh!

-tomok x minat saya kot..!!!-

Lia3003 said...

keh keh... yelah, masa tu saya blogger baru, bila jumpa otai, rasa macam jumpa artis.. hua hua