Sunday, September 5, 2010

Wajar ke buat iklan macam ni?

Persaingan memang sesuatu yang sihat. Tapi perlu ke buat macam ni. Lihat di dalam kotak merah di bawah. Sah-sah lah kita semua tahu itu adalah TESCO Hypermarket.


Apa pendapat uols?

10 comments:

Uruchimaru @ kf said...

mcm ne x timbul persaingan satu area ade 4 market !!!
gila kentang penggune nk pilih satu pun pening..last2 pi kedai kadir kat kg.oren je yana..keh keh keh!

gnesop.com said...

persaingan.. selari dorang x sebut, mmg x salah..
cam kat carefour pun sama, letak papan perbandingan harga..
pengguna dah bijak buat perbandingan :)

akuzle said...

salam komen...

tp taktik kotor mcm neh Giant lah pelopornyer.... dulu2 pon penah ader so its not new thing... so boikot Giant?? ehehehhehe....

Lia3003 said...

kf: senang cite, pilih jaya jusco je

gnesop: customer is always right

Akuzle: yeke, giant..hm, dah nama giant..

Fontonk said...

perlu banner camne. sebab nmpk kn kelopekan pasaraya diorang. heheh

AiN Z said...

hehehhe, mesti dia nak ckp pasarraya, t_s_o hehehe

black_mel said...

semua sama jer lia..tesco pun promote mcm tu..giant pun mcm tu...econsave pun sama..

Wan Asmadi said...

bandingkan harga kami dgn TESCO? rasa2 nya tesco lagi ok kot.. hihi

Fitrihadi.com said...

oh sangatlah tidak beretika..adoiii

Lia3003 said...

fontonk : kelopekan tu apa? hihi

ainz: mmg kompom tesco, tengok lambang pun dah tau kan

blackmel: saya baru nampak yang ni, yang lain tak pernah nampak..one day kot

wan asmadi: ya...tesco every month kasi kupon 4 potong harga.. sangat berbaloi..hehe

Fitrihadi: Nak buat macam mana, dah nama persaingan kan