Friday, September 3, 2010

Tag dari Teacher Shima

Dulu aku terima banyak sangat tag, ada yang tak terbuat. Kemudian, kerana aku tidak menyelesaikannya, berbulan tak dapat tag. Maybe dorang fobia nak suh aku jawab tag. Hehe, sorry uols!

But today, dengan sepenuh kudrat yang ada, aku akan selesaikan juga tag ini.

Tag dari Miss Shima.

~click gambar untuk ke page beliau~

5 perkara yang disukai oleh pemberi award. [eh, ni tag ke award?]
  • Beliau suka warna purple
  • Beliau suka buat karangan berilmiah
  • Beliau sangat suka Fahrin Ahmad
  • Beliau suka makan...
  • Beliau suka tengok TV
nota kecik: actually, i really don't get what question want. Perkara yang disukai oleh pemberi award ni or apa yang saya suka tentang pemberi award ini. Harap sekali apa yang aku tulis difahami dan tepat sekali. Hoho!

Ucapan kepada pemberi award

"Dihari yang berbahagia dan mulia ini, saya ingin mengucapkan 'SELAMAT BERPUASA penuh dan SELAMAT HARI RAYA walaupun puasa tak penuh'.

Tag orang yang blognya ketagih nak lawat
  1. Nak tag Shima semula boleh tak? Ok, gurau je
  2. Kf-tn uruchimaru
  3. Mak kepada dua anak - Ruby
  4. Yang sedang mencari cinta - Fara
  5. Ain Nabila Ibrahim
  6. Auna yang comeylll
Buat jangan tak buat, siapa buat dapat ucapan selamat hari raya.

5 comments:

black_mel said...

tag ni terbaik..tanya pasal org lain..bkn pasal diri sendiri..hehe..

Lia3003 said...

black mel: awak buat juga tag ni..

Uruchimaru @ kf said...

5 perkara? hee itusgt senang..nnti kf buat dgn senang hati..
lagipunkan skrg idea buat entry kat blog sdg kering..hehehe
*alasan....

♥ shiMawar ♥ said...

le..x clear ek..

sebenarnye ni award..tp klu nk award tu, kena cerita 5 perkara yg ANDA SUKA tentang si pemberi award..

pastu baru tag org lain.. :)

nway, tq so much dear sbb sudi wat tag ni.. (^____^)

Lia3003 said...

kf: sila buat hokey!

shima: my pleasure..