Sunday, September 19, 2010

First time nak bagi award.. siapa agaknya yang bertuah?

Assalamualaikum.. Apa khabar?

Today i would like to give something to someone. Who's the lucky one? Aha.. lets look together..

It begins from here..

Oh! My followers more than 500 already! Sebelum ini, saya pernah berniat nak bagi sesuatu kepada follower yang ke-500. Jadi hari ini, bila saya buka tengok2 dah ada. Wah! Sangat teruja. So, try click sini.. Tapi, hampa.

Tiada link berkaitan dengan blogger tersebut. Alamak, macam mana nak jejak kasih ni? Then, saya meneruskan lagi misi mencari beliau di kotak menjerit. Harap sekali ada dan akhirnya saya jumpa. See!

Nama dia 4rmi4. Saya pun tak tau nak bunyikan macam mana. Jadi, saya terus ke blog beliau. Nah, tengok header dia mantap! Lelaki. Boleh jadi calon suami, hehe.

Nampak sangat misteri kan? Jadi, secara rasminya.. saya anugerahkan award ini kepada
EN MOHD ARMIA ZAKARIA
[gila! Cik Lia tau nama penuh tu!]

Kepada En Armia.. sudi-sudilah mengambil award ini dan tampal di blog awak. Tak tampal pun takpe. Janji simpan. Ini sebagai penghargaan saya kepada awak. Terima kasih banyak-banyak & keep on blogging. Selamat Hari Raya Aidilfitri..

~cantik tak?~
~ini 1st time saya buat, jadi mungkin ada kekurangan, harap maaf~


p/s: nyesal kenapa dulu tak buat award yang ke-100, 200 dan seterusnya

Till then, tata..

19 comments:

Uruchimaru @ kf said...

hebat 500 dh folower..
kf puyai smlm dh jumpe folower yg ke 400..esok baru post psl folower tue..=)

Sharinginfoz said...

tahniah kepada follower yang ke 500

Sarina Jaafar

Lia3003 said...

kf: ala. xpe, slow2..

sharinginfoz: hihi, maceh2

mizz greenApple said...

wahhh best nyer...
cmner nak wat award nie..
ajr plz..

Lia3003 said...

mizzgreenapple: alamak, segannya, guna power point je. xpe nanti saya ajar

4RM14 said...

thank awak.... award awk ni mceriakan saya after tension satu hari dalam klass arini... CERIA... kiss tuk awk.. mmuuuaahhH!!!! hehehe....

nabilah_2908 said...

tahniah..

tapi pastikan follower itu aktif mengikuti perkembangan kita..

kebanykkan follower ni just click button follow je..lepas tu..sepi.... ;)

jom ke APA KATA HATI pulak ;
TIPS KEMBALIKAN MOOD BEKERJA

NICK IRFAN said...

tahniah kpd penerima award!!

black_mel said...

yg follower2 asal x dapat ker?huhuhu...

Kamsiah said...

salam
nak jugak..nak jugak..tak dapat anugerah follwer ke 500,dapat duit raya pun cukup le hehe..

Lia3003 said...

4RM14: sama2.. =)

nabilah: yeas...

nick irfan: dia cakap sama2..he3

blackmel: erm.. alamak, nanti saya fikir, jgn risau, saya ttp menghargai awak and follower yang lain.. =)

Kamsiah: ha3..buleh3..

Fahim 'n Alin said...

lia..

haku jadi polower yg ke 303 dulu, xde adiah ke.. no keramat blog ko 3003, lbey kurang la kot..ehehe

Aujinz said...

uishh..
..dapat award nie..boleh jadik voucher belanja makan..

koh koh koh..

Sang SyaffeQ said...

waaahhh..majunyaer~~ tahniah hokey!!

Lia3003 said...

Fahim: yeke? betul2 keramat tu, hehe, ti saya tgk jap..hihi~

Aujinz: Follower ke 600 makan malam bersama lia3003.. ha3..

SangSaffreq: terima kasih

NAJ HEBAT said...

cantik la award tu. walaupun baru first time.

kak lia.. buat bakal husband? niat sudah ada...

haha.

gi intai dia!

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

dah sampai 500 banyak nya rajin berblog

amira zakiah said...

wahhh mantap...dah 500 dh

Lia3003 said...

Naj: ala naj ni, statement tu kan dah dipotong, he3

brutalsolo: x rajin gak blogging, hehe

amirazakiah: =)