Sunday, August 22, 2010

Yes, ada bonus tahun ni.....!!!!

Saja buat tajuk entry macam tak boleh bla sikit. Bukan apa, minggu ni sahaja carian paling popular adalah BONUS TAHUN 2010. Carian paling banyak iaitu sebanyak 18 carian. Hoho~. Kemungkinan ia berpunca daripada entry di sini.

~minggu ini (18 carian)~

~minggu lepas (16 carian)~

~bulan lepas (58 carian)~

~hari ini/11:19am (2 carian)~

Kemudian ada sahaja carian yang ala-ala bengong. Tak senonoh kan nak cari entry macam tu.

p/s: waiting for my second nuffnang's cheque.. \(^_^)/

11 comments:

~AmyLiana8886~ said...

hai liyana..selamat berpusa..cek tuk raya ek? hihi

Sharinginfoz said...

tahniah banyak masuk melalui google

nabilah abd rahman said...

semua dok sibuk nak bonus bila raya dah dekat..hehe

Lia3003 said...

Amyliana: hai amy, selamat berpuasa 2u2

Sharinginfoz: maceh, maceh.. hehe

Nabilah: ye. betol2, tp sy x mengharap pun, mustahil...

encHIx laNDax said...

hahha~~semua cari bonus~heheh..
siap ada yang cari pakaian untuk ijazah plak~hehe

HairiAks said...

Thn ni prince x dpt bonus..
mmmmmm

HairiAks said...

Thn ni prince x dpt bonus..
mmmmmm

nabilah_2908 said...

ada ura2 mengatakan gov. servant akan dpt bonus raya ni..sbb tu org dok sibuk cari sejah manakah kebenaran ura2 tsbt.. ;)

jom ke APA KATA HATI pulak
APA CERITA HARI INI

black_mel said...

mcm xde jer bonus thn ni...kesian my parents...sob3..

Arief Arf said...

wah,
bonus tiap2 bulan ni.
masyuk ni.
boleh la belanja nanti

wahahahaha
X)

Lia3003 said...

enchik landak:awak pun cari juga ke..hihi

hairiaks: if keje swasta senang nak dapat bonus kan?

nabilah: saya x pernah amik tau pun, mybe cz belum tanggung sesiapa lagi, t akan datang, kemungkinan akan terfikir mengenai bonus

black_mel: alolo, jangan sedey2..

arief: ha3, mana ada tetiap bulan...sesekali je masyuk...