Monday, July 19, 2010

Review Twilight Eclipse

Sangat ketinggalan aku nak buat sinopsis cerita ini, tapi.. x kira, still nak buat gak untuk memudahkan aku membuat rujukan di masa akan datang.


Overall sangat best! 5 stars. But, kenapa Edward Cullen makin x hensem? Ahaha.. Dah macam ape je muka dia. Muka baru bangun tidur ada sikit2 lah.

see.. sangat x hensem hokey edward tu

Then, yang makin2 cute adalah Jacob. Kalau lah aku pengarah, akan aku buat ending dia Bella dengan Jacob. Dulu masa siri pertama, sumpah x hensem si Jacob ni. Muka betul2 orang asli. By the way, Jacob tetap di hati.

Sampai gaduh ngan Maria aku sokong Jacob. Hehe~ Whatever Cik Maaaarrr... hM, x kira.. nak letak lagi muka Jacob ni..
Tadaaaa... kepada peminat Edward, jangan marah ye

5 comments:

¶A.K.I¶ said...

owhh... 5~
aki boleh bagi 3 aje...
hehehehe...

Hazzy Ishak said...

me, 0.00 star.
hehe

Uruchimaru @ kf said...

saya bagi 0 star sbb x minat.hee boleh gitu !

Lia3003 said...

Aki: xpe, janji ada bintang

Hazzy: alahai.. kejamnya..

Kf: boleh lah...

Aujinz said...

Jacob laaa...
si Edward tue hensem ker?...


saya lagi hensem..
lalalla