Friday, July 16, 2010

Garisan dan Garisan...

Seorang guru seni menyuruh semua pelajar berdiri di dalam kelas.

Guru: siapa yang dapat jawab, boleh duduk!

Pelajar: Hokey!!

Guru: Berikan jenis-jenis garisan.

Pelajar 1: Garisan tebal..

Guru: betul, duduk. Lagi?

Pelajar 2: Garisan nipis.

Guru: Duduk!

Pelajar 3: Garisan zigzag!

Guru: Ok, boleh duduk juga..


Pelajar 4: Cikgu, saya! Saya!

Guru: Ok, apa dia?

Pelajar 4: Garisan Katulistiwa cikgu!

Guru: Kau diri kat luar sekarang!

Terkial-kial muka pelajar ni, kesian. Kawan-kawan bantai gelakkan. Muka memang innocent giler.

Siapa guru terbabit, hanya aku yang tau.. (^_______^)v

p/s: minta maaf untuk n3 emo b4 this. Can't control myself that time.

Ohye, belum habis lagi cerita di atas. Disebabkan pelajar terbabit buat muka ala ala puss in boot, pelajar terbabit tidak diri di luar kelas...

6 comments:

velasrizal said...

hahah mmg lawak abes..

Ben Nyah Popular Sekelip Mata !

akuzle said...

ah..ah.... bebudak neh babs bagi jwpan kona2 mmg terer....

kyo_9 said...

salah ke jawapan dia?

Lia3003 said...

velasrizal: hehe

akuzie: ha'ah, tau xpe.. aceli dorang x tau pun, main bedal je, yang jawab betul tu nasib kot cz dorang kata x de belajar

kyo_9: jawapannya salah cz ni garisan for seni not for geografi

Uruchimaru @ kf said...

bhahaha..cikgu itu bkn kam00 ke?

Lia3003 said...

kf: rahsia...