Tuesday, May 25, 2010

Lia3003 dah setahun...

Actually, pada 18hb hari tu my blog's birthday.. Tak sempat nak keluarkan n3 cz internet problem... So, to "lia3003" happy birthday yang pertama. Baru pandai jalan..ala tomey2..(^_^)v

Dulu, masa awal2 aku buka blog sebab baru habis praktikal. Rasa rindu sangat kat student2 aku. So, the best way.. aku buka blog untuk impress rindu and saying aku kat dorang. Susah nak dapat sekolah yang terbaik macam tu..

Memula dulu, aku tulis apa yang aku suka. Gilerr merepek. If baca semula, rasa macam nak hentak2 je kepala kat dinding. Malu dengan cerita2 merepek aku. Lama kelamaan, aku rasa jadi malu pulak nak menulis cz dah ramai yang membaca.

Selain malu, aku juga takut. Takut kena hentam macam blogger2 femes di luar sana. If aku tulis nama blogger2 ni, memang kompom korang kenal. Kalau aku baca blog dorang, mesti ada cerita mengenai 'anonymous' lah, 'cik ainon' lah.. Aku takut, one day 'Cik Anon' pulak serang blog aku.

Harap2 dijauhkan lah...

Di blog ini, aku cuba untuk tidak menulis kisah peribadi aku jz like n3 jiwang2 or cintan-cintun. Aku baca blog orang yang tulis bab cintan2 ni pun dah rasa bagaikan... ini kan pula aku yang tulis. If aku ‘ter’tulis or menulis, itu Cuma luahan hati aku.

By the way.. sepanjang setahun aku menulis blog sudah 199 n3 dibuat dan follower seramai 429. Thanks to all yang sudi menjengah blog yang agak buruk ini. He~. Tanpa pelawat, tiadalah readers. Tiada readers, tak meningkat lah traffic dan yang paling penting, tanpa traffic, tak meningkatlah nuffnang aku. (^_^)v

Hm, talking about nuffnang... aku join nuffnang cz masa tu aku baru lepas menang hadiah RM200 dari Mamee Slurrp.. And bagi nuffnanger, mesti kena buat n3 mengenai pertandingan ni. If menang, dapatlah RM300 dari nuffnang. Tapi, lepas aku menang baru aku buat n3 ni, so tak dapatlah rm300.. Melayang..

Btw, Gem pun nak wish juga..TQ Gem..

~Lebiu Gem~

8 comments:

Uruchimaru @ kf said...

hrp terus berbloging ea cikgu !

Fiq said...

selamat ari jadi....=)

Syafiq Kadiran said...

hepi befday lia3003...moga panjang umor!!

coki - coki said...

hyee.
blog walking.
follow u.
hit me back(:

Lia3003 said...

lia3003 nak ucapkan terima kasih...lebiu ollsss

deena farhana said...

salam kak lia....ade award utk kak lia..jemput ambik kt blog sy ye.. :)

Lia3003 said...

deena: award apa eh? t saya amik k

WaHeeDa said...

Noli...sape bagi bantal hati tu hehehe