Sunday, May 30, 2010

Creative nyerrrr...

Melukis di atas kertas sepanjang 18 kaki permandangan di New York. Haish! Tak penat ke awak lukis?




Sangat sempoi.. macam lukis gambar orang lidi je gayanya. (-,-")..

16 comments:

♥Raidatul Auna said...

waa ske2 ....

tpi x boring ke lukis sepanjagn tuh???

ape2 pon cantek lukisan die..

~AmyLiana8886~ said...

bestnyer pandai melukis..huhu.

black_mel said...

waa...panjangnya...abis dakwat pen tu..haha..

@juera said...

kreatifnya dia..x lenguh ke tgn dia??

Fiq said...

mak oii. lenguh beb! mesti orang bayor mahal tu. hehe=p

hBz said...

gila. lukis pakai mp3 je. tak pakai gambar. adehh

Fahim 'n Alin said...

kesian beliaw..msti tgn sakit..hehe

Lia3003 said...

Auna: yeah, sokong2

Amy: saya x pandai melukis..

Blackmel: ha3, ke situ pulak dia pk..pandang ke hadapan

@juera: ntah xtau, t saya tanya dia..ekekke

Fiq: of course mahal..lukis pun leh kaya..

Hbz: salah, dia lukis pakai pen/pensil sambil mendengar mp3..ha, baru betul ayat kan..he3

Fahim/alin: tu lah, tp alah bisa tegal biasa kan kan?

rhapsody LiN said...

huhu....
hebat!
x semua org boleh buat cmni..

ieQa sWetLuv said...

memang betul2 jiwa seni nih huhu

mamai said...

bila tuhan kurniakan kelebihan

ellis suriyani said...

ehem..ellis datang lepaskan rindu.. :D

YobSumo said...

aduh buleh muntah aku kalau buat macam mamat niger ni.

Hazzy Ishak said...

tekun betul mamat ni melukis

green said...

awesome!

Lia3003 said...

Rapshody lin: saya blh buat dlm tdo, hebat kan?

Ieqa sweetluv: tau xpe..hihi

Mamai: kelebihan yg menguntungkan

ellis: rindu ellis gaks..

Yobsumo: boleh muntah, tp sila jangan muntak di sini..hehe

Hazzy: dia khusyuk dan tawadak tu

Green: yeah!