Saturday, May 15, 2010

Jom tengok eksperimen CocaCola/Pepsi dengan Mentos

Salam semua.. rasanya almost 2 weeks aku x update blog ni. Korang mesti rindu kan? Eleh, cakap je lah kalau rindu.. Kalau x, xdenya korang singgah blog ni kan kan? Ngaku jelah.. [ayat perasan]. Sepanjang ketiadaan aku dalam arena blogging ini, aku bukan sengaja menghilangkan diri tetapi aku sedang bersungguh2 mendidik anak bangsa (T_T)

Well, so many stories wanna be shared here, but masa sangat terhad. Untuk hari ini, aku masuk kan n3 yang ringan sikit. Harap korang jangan tak singgah lagi blog aku yang macam hampeh ini. Singgahlah selalu eyh! (^_~)v

**************************************
**ini saya dapat dari email**
**untuk dikongsi bersama...=)**

A little boy died in Brazil after eating MENTOS and drinking Coca-Cola / PEPSI together. One year before the same accident happened with another boy in Brazil . Please check the experiment that has been done by mixing Coca-Cola (or Coca-Cola Light) with MENTOS.


So be careful with yourself eating MENTOS (POLO's) and drinking COCA-COLA or PEPSI together.


CHECK THIS OUT...







p/s: if korang rasa nak try, ingin aku tegaskan di sini.. aku tidak terlibat sama sekali dengan tindakan anda. Fikir sebelum buat..Tataaaa

13 comments:

NAJ HEBAT said...

jom buat!

agak2 bleh terbang jd cam angkasa sawan!

---

hihah!

shazika said...

erkkk..menakotkan..
jangan minom coca cola

Jantan Keparat said...

adoyai!!!!
takut sih...

Fahim 'n Alin said...

xclap aku da org re-test mende ni..xbtol same skali..tah aku pon da lupe

ApekxHensem™ said...

begitu dasyat....mcm xpecaya ja....sib bek apek kulang minum coke..

ApekxHensem™ said...

begitu dasyat sekali..seb bek apek jalang minum coke..

Lia3003 said...

Naj: naj try buat dulu, nanti hasilnya gtau ye..

Shazika: saya mmg x minum Coca Cola

Jantan Keparat: Haha..no komen ya!

Fahim alin: saya x tau lah, jz got this article from my email..

Apexhensem: tapi minum gak kan...he~

NICK IRFAN said...

huh! bahaya makan coca cola dgn mentos! thnkz kasi info ni! :)

ASaDa RyutaRo said...

hahahaha.. leh try ni.

mesti nti akan ada power cam keluangman.. kahkahkah

mohdhairihassan said...

wahhh...
betol ke nih?
gila dahsat!!
kene ingat bebaik nih!
thx 4 d info ^_^

Lia3003 said...

Nick Irfan: u r welcome

Asada: wanna try? try lah, saya x terlibat dalam kegiatan tersebut nanti..hehe

Mohdhairihassan: mesti pernah nak buat ni eh..

Amir said...

dah pernah buat. tapi benda ni x bahaya pun..

Lia3003 said...

amir: yeke? kurang dos kot, cuba wat overdose