Saturday, March 20, 2010

Jenjalan makan angin

After last n3... hari Sabtu[13/3] aku g plak jenjalan. Ok, bukan jenjalan.. but pergi kenduri kawin Kak Faridah.. one of the teacher in my school. Kat Melaka.. Aku pergi free, tapi sebab aku takde kawan, aku kena korbankan duit aku untuk bawa adik aku yang kecik sekali.. Takpe, janji aku ada kawan.

Setelah berbulan2 x naik bus ekspress [last masa habis praktikal di Sungai Besar], aku pun naik untuk pertama kali dan macam biasa aku mabuk. Bau bus x tahan. Maka, aku tido sentiasa.. bus x leh start and stuck tepi jalan pun aku belasah tido. Ha3.. Sangat senonoh perangai aku.

Well, rombongan satu bus tu amat best hakikatnya. Rasa macam tersangat rapat dengan cikgu2 dan staff2 masa tu. Tataw aku nak cerita apa lagi so, aku nak ucapkan "SELAMAT PENGANTIN BARU" untuk Kak Faridah. Moga kekal berpanjangan..

Nota kecik: Ampun kak, pengurusan bola jaring untuk wakil sekolah ZERO. [taknak pergi sek, takOoot!]
. Tiada preparation langsung

~seri pengantin~

~Ayu sangat~

~sila abaikan budak baju hijau tu~

~cikgu2 lelaki~

~cikgu2 perempuan~

Lepas selesai makan 2-3 round..kitorang pergi ke bandar hilir. Aku sambung tido.. If xtido, kemungkinan akan terjadinya anti-peristalsis disebabkan oleh kehebatan driver tersebut memandu.

Macam biasa..aktiviti kegemaran aku adalah bergambar & yang menjadi photographer x bertauliah aku semestinya adik aku. He~

~bandar hilir after 6 years~

~aku rasa dulu xde kincir angin ni..agaknyalah~

~Angin petang, sampai kembang kuncup hidung tudung~

~bergambar kat sini untuk kali ke-100 [kira dari kecik]~

~gambar dengan un-pro photographer~

Sempat lagi untuk ucapkan "SELAMAT BERTUNANG" untuk Kak Wan.. Miss U sis..

~cilok gambar dari blog Kak wan~
~Ampunkan sayerr~
(O,o")v