Monday, February 15, 2010

Gambar Persandingan Cik Lia...

Sana sini orang khawin kan. So, tak ketinggalan aku juga.. Ok, aku tipu.. Musim perayaan ramai la yang buat majlis.. Jeles gak weyh! Tapi, tak sampai seru lagi.. Makanya, aku membujang sampai sekarang.

Umur macam aku ni, baru habis belajar.. Jadi bila kerja belum puas nak rasa duit, so.. enjoy puas2 dulu baru khawin. Betul tak kawan2 yang baru nak keje macam aku?

Semalam, aku pergi kenduri my cousin. Oklah, bagi sesiapa yang tak tahu lagi.. adat dekat Johor ni meh aku bagitau..

  • Kat Johor, on the way nak pergi bersanding atas pelamin ni, orang lelaki kena bayar 'tol.'. tengoklah berapa banyak tol. Kemudian, nak lepas tol kena lah 'bayar'... Dalam 'ang pau' tu kena ada duit.. So, bagilah duit kalau nak lepas
~mak2 orang tak ketinggalan nak dapat duit~
~halangan terakhir mestilah mak andam~


Should I call his 'mak andam'? Oh, mak andam just for a girl. He~.. Bila 'mak andam' dah puas hati dengan duit yang dia dapat baru lah dapat dok sebelah pengantin perempuan. Jadi, jangan lah khawin dengan wanita Johor sebab boleh bankrupt!

Aku salah sorang dari wanita Johor, maka.. jangan kawin dengan aku. (O,o)....http://emo.huhiho.com

~terasa rendah diri bila bergambar dengan pengantin~
~Dia solek lawa sangat~


~Ni gambar sesukasuki hati aku~

~Sekitar pelamin~

To Pn Nurul Hana, harap bahagia ke akhir hayat.. Doakan Kak Noli cepat kawin, Ngeh2.

***************************************
Also Selamat Bertunang untuk my cousin
belah ayah, tak dapat attend cz bz ngan yang
belah ibu.
****************************************
Also to my friend, Ina Aziz.. Selamat
Pengantin Baru
****************************************