Saturday, January 30, 2010

Bahagianya kalau....


Kalau la aku ada PA alangkah bahagianya. Macam kaya je kan nak ada PA. Tapi, seriuosly aku tak larat nak buat banyak kerja dalam satu2 masa. Nak kena kejar due date, terlepas pandang benda simple. Hm, letih mak!

Aku pernah berangan nak cari orang tolong aku buat kerja. Means, bila aku perlukan orang nak tolong, aku akan panggil dia. Bayar gaji, gaji hari lah! Ok kan?

So, sesiapa nak jadi PA aku, sila angkat kaki. Gaji discuss kemudian. Muahaha..

Based on news yang dah tak news dah pun.

KUALA LUMPUR, 20 Jun (Bernama) -- Kesatuan Perkhidmatan Perguruan Kebangsaan (NUTP) hari ini mencadangkan skim pembantu guru diperluaskan di sekolah harian dan berasrama penuh bagi membantu golongan guru yang kini turut dibebani tugas perkeranian. [sumber dari Bernama]

p/s: link anda berada di sini