Sunday, January 31, 2010

Back to the original position

Assalamualaikum....

Semalam aku ada tulis sal "blog is under construction"kan? Cuba tengok, apa yang berubah? Mesti tak nampak. Yelah, sama je macam dulu. Ok, tak nampak takpe. Tak lama lagi lah tu. He~

Tujuan aku mengemaskini blog cz blog aku berat dan lambat loading. Makanya, jalan pertama aku buat ialah memindahkan nama2 dan senarai link dalam list aku ke sini. Sila jangan malu2 nak masuk. Jemput masuk!

~click untuk terus ke sana~

Hasilnya, blog aku sudah ringan..

~cuma 80>kb sahaja~ yeah!

Then, perubahan yang ke dua ialah bahagian komen aku.
Dulu guna pop up windows

Sekarang aku dah guna Discuss Comment

Thanks to Arieza Cun cz bagi info sal comment ni. Rasanya kan, mana yang lagi bagus? Pop up windows or Discuss Comment. For me, yang ke dua senang sikit walaupun korang kena masukkan emel adress.. Ala... Takpelah kan!

Bagi yang tak tau camne nak komen kat bahagian tu korang post je "as a guest". Jangan pening2 nak daftar okies! Pesanan dari cikgu Lia.. ~

Tutup cerita..

Tadi gi satu blog.. Dia tinggalkan mesej kat 'kotak menjerit'. Tapi bila aku balas.. tetiba keluarlah ayat ini.. Apa salah aku? Mengapa harus di banned. 2x try, betol lah.. IP adress aku kena banned..


Kemudian, ni cerita lapuk [thats why letak bawak sekali]. Sal nuffnang lah.. apa lagi. Sekarang sedang menunggu cek dari nuffnang. Even tak banyak, tapi aku kena keluarkan gak cz bulan Jan ni gaji tak dapat! Fuh, tertunggak lagi. Adeii.. Awal tahun ni banyak sungguh cabaran.

Tapi, gambar bawah ni bukan nak tunjuk cek tu, but kata kunci untuk minggu lepas sudah.


  1. Akmal Hashim Liyana: terima kasih kerana concern tentang kami. Ini menunjukkan, kami fofular. Oh!
  2. Fake egg taste: Yeah! Pernah masukkan dulu.
  3. Ayat dari surah yassin. Sal suruh sebarkan ke orang..
  4. Meor Hasrul Affendi: ini dari dulu sampai sekang mesti ada tau. Tak tau nape, mybe dia lagi femes dari aku.
  5. Visi, Misi Esti Aim-A: Haha, adakah blog ini sudah sampai ke pengetahuan rakan2 sekolah perjuanganku di sana?
Hm, apa2 pun.. sila jangan cari menda tak elok sudah! Blog ini suci muci seperti owner nya.

Sekian...