Saturday, December 26, 2009

Suamiku pelakon..

Latest Update.. segalanya terungkai.. hihi... saya pun nak gelak guling2 sampai pengsan


**********************************************************
Assalamualaikum.. Apa khabar semua.

Semalam seperti biasa aku akan balas mesej di kotak menjerit shoutbox. Paling kelakar bila one of the blogger thought that i already married and the best part is.. my husband is an ACTOR..
http://emo.huhiho.com

~Sila baca dari bawah~

Terperanjat jugak aku bila blogger tu tanya aku taknak berlakon ke? Pelik gak! Then, aku ke shoutbox dia and tanya kenapa tanya macam tu.. So, dia jawab seperti jawapan di atas sekali.

Adakah entry ini mengundang salah faham blogger tersebut? By the way, aku cukup terhibur dengan kenyataan sebegitu. Bukan senang tau orang nak anggap begitu. Tergelak2 aku baca sebab blogger tersebut memang seorang yang kelakar. Ingatkan dia bergurau.

Kepada blogger tersebut, kalau awak terbaca.. explain lah kat saya macam mana awak boleh anggap suami saya pelakon.. Hehe, kelakar sangat! Tapi, really, really wanna know camne awak leh terfikir begitu..
http://emo.huhiho.com

Saya tak marah pun dia tanya macam tu, maybe ada misunderstand sikit kat sini.. Hihi..

~Ni jawapan last yang dia balas seperti di atas~

p/s: harap blogger tersebut tak marah aku tulis ni, sekadar untuk suka2.. Peace no war..

http://emo.huhiho.com

24 comments:

Uruchimaru @ kf said...

ahakz......berlakon dpn cermin ble kot !

avid gunner said...

ala...layan je dia..berlakon la jap...haha..

Penjejak said...

pergh... lain kali tulis blog betul-betul..haha..nasib baik dia ingat pelakon...kalau dia ingat Geng Mamak?..lagi haruuu

Liyana said...

KF: maybe

Avid Gunner: sesekali seronok je kena macm tu..hihi

Penjejak: adeii... geng mamak?haha

mamai said...

glamer kejap tu..tapi pakcik tak ambil port pasal artis nie

Mr.Clive said...

cesss...kawin xckp...haha

Sharinginfoz said...

macam2 kan... biasalah itu namanya strategi tu..

hisham said...

salam..asal u blur kn..x real la..hehe...suami u ensem sgt tu...hehe

Mybabah said...

Lia, rasanya dah dekatlah tu.Mungkin ini yang dikatakan orang dah sampai seru...

seroja jingga said...

jadi pelakon?? mana lah dia dapat info nih..mcm2..salam singgah dik

pak long said...

salam..
boleh glemour tu...

Liyana said...

mamai: saya selal amik..haha

MrClive: lom kawin lagi lah..

Sharingon4: a'ah, blh thn lah strategi

Hisham: takut blogger tu marah, but sy sure dia x marah..=)

MyBabah: alamak.. yeke.. t babah datang majlis saya ye..=)

Seroja Jingga: tulah, pelik.. singgah2 selalu

Paklong: leh tahan lah..=)

pakcik m said...

hahahaha..pakcik gelak guling2 dh ni..ingatkn btl2 kwen ngan pelakon..hakhakhak..adesss..

pakcik m said...

errr nk pakcik jelaskan ker?hehehe..sbnrnye MAKCIK M yg ckp cikgu dh kwen n berlakon aaa..pakcik mati2 pengsan2 ckp mane ade..tp MAKCIK M xpcya..pakcik siap google cr kebenaran lg tau..hahahaha MAKCIK M minat sgt la ngan remy ishak tu..tu yg JELES nk mamposss!hukhukhuk..so pakcik pn blur2..pakcik trpksa percya ckp2 MAKCIK M..hehehe..nsb bek CIKGU LIA wat tntg entry ni..klu x pai bile2 pn pakcik xtau n trpksa terpedaya ngan ckp MAKCIK M! hahahahawau tul!

miss izan said...

if hubby u pelakon,dah boleh masuk sehati berdansa la kan ;)
hehehe

Liyana said...

Pakcik and makcik M: wah, macam2..siap google lagi..huhu..sekang makcik M x perlu risau ye..minta maaf kerana kenyataan mengundang kontroversi..ececeh!

MizzIzan: betol gak kan..lagi popular..

DRosmieyatie said...

hai...kite ad wat entry ttg tu...so singgah la yer...hehe...sori tak reti nk wt tuto...keh3...

amirah said...

feewitt..nak autograph husband u...heh

~0~ said...

wah...galemer husband kamoo...hahah

Framestone said...

waduh...cm tue rupanya citenye... saje je org wat kontroversi he..23x

klu x sure masuk mane2 berita

BroFramestone Blog

Liyana said...

DRosmit=yati: k, t saya tgk k

Amirah: alamak!

~0~: haha..kontroversi sungguh..hoho

Framestone: haha..tulah, kelakar

YobSumo said...

pergh bangga aku baca blog isteri pelokan. muahahahahhahaha!

Liyana said...

Yobsumo: alahai.. malu i...

chehanif said...

kahwin2 je la cikgu lia..hehe