Thursday, December 17, 2009

Soalan Tag

Before bercuti hari tu... aku di tag oleh one of my blogmate a.k.a my schoolmate also. So, n3 ini adalah untuk membayar hutang yang tertangguh sekian lama.. sejak 2 minggu dulu. Lama lah sangat kan.

~Inilah kawan saya, Fieza~
~soori, cilok gambar kamOo~

Fieza ni baru berjinak-jinak dengan dunia blogging. So, kawan2 saya di luar sana.. sila bagi sokongan pada beliau. Yeah!

Straight to the point. Let me answer all these question. Soalannya banyak benau. Siapa tak nak baca sila ignore

p/s: kemungkinan sedikit sebanyak secret ter'revealed'. (-_-")

1. Bekas kekasih saya:
Fauzi.. masa sekolah dulu.. then Shafarin masa zaman U. Sekian!

2. Saya sedang mendengar:
Jiran depan tengah marah cucu-cucu dia.. Hari2 macam ni..

3. Mungkin saya patut:
Set hati saya supaya menyayangi bakal2 anak murid ku tahun depan. Oh!

4. Saya suka:
Surf internet, baca gossip, driving, makan coklat.

5. Sahabat-sahabat baik saya:
Zaman U: Maria
Zaman sek: geng 10 orang. Should i write down their name? No need lah!

6. Saya tak faham:
no idea

7. Saya kehilangan:
No celcom yang amat disayangi sebab dah 115hari x topap. No cantek. 3434

8. Ramai yg berkata:
saya kecik. Mana ada.. underweight je..

9. Makna nama saya:
Noor Liyana iaitu Cahaya Kehalusan Kelembutan. Lembut kah aku? Sila muntah sekarang.

10. Cinta itu adalah:
Subjektif. Saya sayang Allah, saya sayang keluarga.

11. Di satu tempat seseorang sedang:
Dok menonong depan laptop usang. Akulah tu.

12. Saya akan cuba:
Hilangkan dagu double. Asik kena sound je ngan abang aku dan juga membuang lemak2 yang tak sepatutnya. Haha.. Sila lihat soalan 8. [betul aku tak tipu, even underweight... tapi banyak lemak]

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud:
seinfiniti.. tak terjangkau dek kata2.

14. Telefon bimbit saya:
Nokia 3200 [dari zaman matrik], Sony Ericson W200i.. sila google sendiri

15. Bila saya terjaga dari tidur:
Saya akan cari phone tengok kol berapa. "oh, lama lagi..leh sambung tido"

16. Saya paling meluat bila:
Tengok orang yang suka menunjuk. Lagi satu yang out spoken. Serius, aku selalu kena dengan orang2 out spoken.

17. Pesta/parti adalah:
Tempat nak release tension.

18. Haiwan paling comel yg pernah saya jumpa:
Hamster bernama Dale.. anak angkat abang aku.

~Dale si Ratu TidOo~

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah:
dari umur 16 tahun sampai 23 tahun setengah sebab belum kerja lagi. Masih seronok enjoy dengan kawan2.. Habiskan masa sesama.

20. Hari ini:
Saya kerah adik suh masak.

21. Malam ini saya akan:
Balas mesej kat shout box!

22. Esok pula saya akan:
Basuh EW

23. Saya betul2 inginkan:
Coklat cadbury yang diberi oleh Akmal Hashim [amek!]

24. Ketika anda lihat wajah anda di cermin pagi tadi:
Alamak, kelopak mata kena gigit nyamuk.

25. Pusat membeli belah atau arked permainan:
Arked permainan lah. Nak shopping tunggu sale.

26. Makanan barat atau jepun:
Mana2, janji halal

27. Bilik yang terang atau gelap:
Mestilah gelap. Leh tidur dengan puas!

28. Makanan segera adalah:
Makanan yang simple.. tinggal campak dalam kuali je

29. Ayat terakhir yang anda kata pada seseorang:
Assalamualaikum.

30. Siapa yang anda mahu tag:
Semua orang yang baca n3 ni, yang komen2 dekat n3, yang tinggalkan jejak di shout box.
Ya, aku memang gila kuasa. Sila buat ye.

18 comments:

~~WiLd roSe~~ said...

hehehehe...TQ kerana membalasnya cik liyana..(",)

Si budak Aboi said...

ehem3 name cikgu sama dgn adik pompuan saye !

slm maal hijrah cikgu !

sudah bce msej diym?

BULLET said...

tag ni bullet dah penah buat dah ni...http://amirfirdaus7.blogspot.com/2009/09/tag-dari-moon-punyer-blog.html

Pakcik Mamau said...

hehehehe..cam best je..

~AmyLiana8886~ said...

suke tang nama..nama kite sama kat belakang..hehe

nabilah_2908 said...

tag ni sy dh pernh buat....so terleaps la kan,,,? hehehe

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠ said...

aku dah buat tag ni~
kira xcuse la yer~
wakakakaaa

Khairi said...

saya di tag? takde pung lalalala...

;p

Mybabah said...

Salam Liyana. Nak gain momentum nampak...

7 taman langit said...

salam sejahtera
baru pertama kali berkunjung ke mari
salam kenal dari blogger ingusan

7 taman langit said...

salam sejahtera
baru pertama kali berkunjung ke mari
salam kenal dari blogger ingusan

Hazzy Ishak said...

tunda sampai hari isnin...ehe

nobuta said...

x leh buat le huhu

Liyana said...

ok..pada sesiapa yang dah buat, saya tak kisah.. yang tak nak buat, saya x paksa.. yang dah buat..terimas~

tp korang mmg cool..

aku zaty said...

hee~ fes time singgah sni.. nk buat bole? borink nie..=p

Liyana said...

akuzatry: boleh sahaja..tiada masalah=)

"amethystchemiz" said...

nak tag jugak!!!!!

Liyana said...

amethystchemiz: amik lah, dialu2kan..=)