Friday, November 20, 2009

. : 3003 : .

Sebenarnya, 3003 ni no ekor.. Oh, gurau je.. Agak2 kenapa saya suka 3003? Kalau korang tau, korang memang pandai. Aku obses gilerrr dengan 3003. Sebab nombor dia lawa. Nanti kalau nak beli rumah aku akan berusaha nak no 30. Takkan nak 3003 kan? Nampak sangat pembohong.

http://lia3003.blogspot.com/
my blog adress

This RM1, aku baru dapat tadi dari seorang blogger yang sangat baik hati. Dia tengok aku punya no pendaftaran kereta 3003 di sini, maka beliau pun menawarkan RM1 ni dekat aku. Maka, proses tawar-menawar pun dijalankan. Setelah mencapai kata sepakat, maka.. beliau setuju dengan harga sekian-sekian.

Thanks to Iqmal sebab bersusah-payah kerana duit ini. Pos laju dari Perak and sampai hari ini. Yang nak buat aku tergelak, baru tadi dia beritahu yang dia baru perasan tarikh lahir ayah dia 3003. Ahaha, memang kelakar.

Actually, boss Iqmal pun memang obses giler dengan 3003. No pendaftaran kereta, motor, no telefon.. semua 3003. Jadi, RM1 ni pun bos dia nak, tapi bos dia suruh simpan dulu. So, dah lama sangat simpan, Iqmal pun menawarkannya kepada aku. Sorry bos, saya dah dapat dulu.. Diharap, bos tidak memecat Iqmal hanya kerana RM1

~Eve Winona: LIA 3003~
Fakta/Auta??

Auta kerana mana ada kat Malaysia no pendaftaran begin with "L" and tiada huruf "I" untuk no flat kenderaan. Sesiapa yang salah paham, minta maaf. Ni sahaja cara nak menebus kekecewaan sebab x dapat no flat 3003.. Dapat memang dapat, tapi kata jurujual lama lagi sebab sekarang baru JL* 6***..

So, nak sampai ke JL* 3003 amik masa yang lama. Nak taknak, kena accept juga no sekarang sebab aku betul2 memerlukan kereta sebab ayah aku masih di hospital~ sampai sekarang. Tapi no sekarang pun lawa gak 8595 [lawa ke?]

Lepas ni, sesiapa yang ada barang2 or pape lah yang ada 3003, jangan malu2 segan2 nak offer kat aku. Sesungguhnya, saya memang mahukannya! Haha~

Iqmal siap offer, if dia jumpa no tepon 3003, aku nak tak? Of course lah nak!

p/s: lari tajuk.. romantik tidak perlu ditunjuk dan biarlah ia lahir dari hati yang ihklas. It's about the previous entry. Thanks to Amyliana sebab sokong I dekat komen.. Suke, sukerr

36 comments:

Hana Keiichan said...

wah, cam besh jek obses ngan no ni~

tp sy obses ngan mende laen la..ngeee~ :)

cryingangel said...

cantik gak no...hukhuk...nanti ade ape2x kaitan ngan no tu sy nak jual kat awak....hehe

anwaruddin said...

hahaha! obsessed gile dgn no tu,

kenape duit tu di censored kan??

~AmyLiana8886~ said...

besday my cousin 3003..hehe..amy nk plat pendaftaran dri perak.. AMY8886..ok tak? hhehe

mamai said...

no tu memang cantik tapi pakcik nie kurang peka dengan no tapi kalau dengan duit okay kot hahahaha

imHepPie said...

kalo kaki judi baca nih sure wt beli nombo haha

black_mel said...

sokong cryingangle...kita bole bt duit..

Cik Cookie said...

CC nak no plat 9550 tapi dapat 1046.
macm liyana gak laa dah terdesak nak pki keta.

rosma said...

masing2 ada no yg disukai n teruja utk digunakan.akk suke no 8484(w/pun org kata no maut)anggap mitos jer tuh...huhuhu

Budak Malu818 said...

Lia,
ader ajer Plat L..
labuan..
huk2..
xpnah 6pak ek?
tnggulah,kuar plat LIA 3003..
no blakang,bleh beli..
yang plat depan tuh,kena la tunggu..
huk2~

nota kaki: saya ske ngn no 818,696..huk2..obses mcm anda jugak~

FirdHaikaL CHinta ilLahi said...

FIRD PULAK SUKA 007 DAN 69....SANGAT SUKA K...

3003...sangat cantik no plat nyerr....

Aujinz said...

obesiti..eh..obses yang melampau...

hahahha..

aku obses dengan kelajuan. tapi no peberet aku ialah 5. senang nak cari..

♥chentaMAYA™ said...

xpe~
teroskan usaha anda ok!
hee~

Si budak Aboi said...

ooo cikgu suka no. 3003 ya !

nabilah_2908 said...

lebih kurang jer kita ni..
sy lak obses dengan 2908
mana2 mesti ada no 2908..termasuk la no telefon...huhu..
jz kereta jer....belum boleh di realisasikan...'MZ 2908'
M- untuk melaka
Z- my name
and 2908..(^_^)

eh..bnyk cite lak...sory..
nnti sy wat tag tu eh...
pepe pun take care yupp...wish u have a great weekend..(^_^)

Liyana said...

Hana: awak obses dengan no apa?

Liyana said...

crying angle: bolh nak jual..tapi jangan mahal2 ta, janji 3003

Liyana said...

Anwaruddin: duit di sensored kan sebab takut orang amik kesempatan buat duit palsu...bahaya

Liyana said...

Amy: oke la tu..tapi perak dah sampai "M" ke? mesti mahal nanti..hehe,

Liyana said...

Mamai: haha, biasalah tu.. dengan duit memang peka. saya pun sama

Liyana said...

imHeppie: jangan lah dia baca...takut saya

Liyana said...

balckmel: haha...jangan lupa, kalau nak buat duit, jual lah barang 3003 kat saya

Liyana said...

CC: wah, 9550, apakah itu? mesti bukan tarikh lahir kan?

Liyana said...

rosma: 8484 tu lawa gak, saya suka 3434 selain 3003.. orang cakap no maut gak..alah, jangan caya..

hans said...

owh..aku suka 267 jer
family aku suka 125
tapi 125 memang ong
apa2pun percaya pada ketentuan Ilahi
hehe

Liyana said...

BudakMalu: ada ke no flat L kat depan..mmg x pnh nmpk..mklumlah, labuan kan oversea. Tak mungkin boleh kuo LIA 3003 sebab huruf "I" macam 1..so, LIA 3003 x mungkin wujud

Liyana said...

FirdaKhai: wah, no james bond..ehehe, tapi 007 xleh buat no flat kan

Liyana said...

Aijunz: wah, camne leh obses dengan kelajuan..mesti memandu tahap usler ni kan

Liyana said...

ChentaMaya: xpe...saya akan try next time *apakah*

Liyana said...

SiBudakAboi: a'ah, suka dengan 3003

Liyana said...

Nabilah: wah, obses juga ye..

ok, have nice day

Liyana said...

Hans: wah..125? dapat Ong camne tu..tapi semuanya ketentuan Tuhan

YobSumo said...

tak sangka 3003 ada banyak peminat.

kenapa tak beli je no kereta tu kat JPJ.

Liyana said...

YobSumo: boleh nak beli, tapi dapat lama lagi ..lagipun memang terddesak nak kreta..xpe..one day mungkin ada yang lain..

cinta lea ixora said...

oo.. ade gk yg obses ngn no...
lea xde lak no yg specific suke... tp kalo no tu lawa suke la.. hehehe

Liyana said...

cinta lea ixora: xpe..setiap orang kan ada keobsesan dia, kalau bukan no msti ada y lain kan