Sunday, November 22, 2009

2 minggu = 1000km


~My EW~
Tepat dua minggu aku guna EW.. so, hari ini aku kena bawa dia g servis. Kena bawa adik aku yang lelaki kerana sesungguhnya, aku adalah makhluk paling jakon bab2 kereta ni. Nak buka bonet depan pun macam apa. Kesian~

Risau gak tengok kereta kan.. Takut orang service makin rosak. Jauhkanlah! Minyak kereta pun ibu tolong isi lagi. Maklumlah, gaji dapat tahun depan.

16 comments:

anwaruddin said...

wah, kereta baru ni, 1st time servis, pasni bole la bawak laju laju, hahahaha!

|arieza| said...

wah mane aci! ada keta sndri tp minyak ibu isi :p

~@k1 is @utuMn!~ said...

heheh..
bl nk bwk aki jln2??
teng2~~
neway smlm nk online xley la plak...
taw la ea t6 kt ne??
isk bes2...
liyana kt kota kt mne???
kje plak kt mne???

aki blk kluang rbu ni insyaAllh..
da nk rye kn..
hahahhaha

Liyana said...

Anwarudin: saya seorang yang takut pada kelajuan, tetapi obses kepada pemanduan..perg! ayat macam x boleh bla kan

Liyana said...

Arieza: biasalah..gaji lum masyuk..ekeke

Liyana said...

Aki: mestila tau t6 kat mana. aki gtau je bila, kita deal.. then jalan2..hehe..
raya haji ni, saya x balik kluang sebab raya aidilfitri dah balik sana..tapi xtau lah..
keje kat JB kat smk mon ostin..haha, saja ubah sikit ayat sebab takut org google. kota kat taman ahmad perang..tau x? taman ni dah nak 30thn wujud, tapi ada je yg xtau

Si budak Aboi said...

emm hatix2 pandu kete ya cikgu !

Sharinginfoz said...

so lepas ni boleh pi jalan2 jauh2 lagi.... kasi cepat2 5k

rosma said...

kite pompuan ni lau nk p servis ke ape2 la yg berkaitan ngan kate..msti kene bwk man..lau x,alamatnye kene goreng la kite...huhuhu

NAJ HEBAT said...

klo kreta tu asyik buat hal.. nnt jgn buang pulak.. pass kat naj aje..haha

Liyana said...

rosma: tau xpe..so, laki kena temankan pompuan berkenaan dengan kerete

Liyana said...

Si Budak Aboi: baik..hehe

Liyana said...

Naj Hebat: alamak..nak ye..meh share bayar bulanan

Liyana said...

Sharinginfoz: yes..lagi sebulan 2 kot br sampai 5k

fairisa said...

huhu..pesen aku gak la ni..br 2 minggu da 1000km.huhu..kaki ronda.tiap2 bln kene servis...=)meter aku da mcm org guna keta 3 tahun..walhal br sthn

Liyana said...

fairisa: wah, boleh tahan gak tu... xpe, saya pun kaki jalan gaks.. cuma sekang ni x berpeluang nak jalan2 lagi..asik ulang alik dari tmpt keje je