Wednesday, October 21, 2009

Selamat Maju Jaya

"Salam.. May pray for my success!! Final exam is tomorrow" -Eefa-
Wish u ol the best adik2 ku di sana~ ... Hope boleh score paper math and physics.
Ini keputusan tidak rasmi!
Bakal sekolah ku terletak di area JB.. Johor Bharu.. Well, what to do! Tapi aku suka.. Suka sangat. Nama bakal sekolah aku ialah ESTI AIM-A. Hah! Amik ko.. nama omputeh. Hihi. Maria pun dapat area JB. SMK Majidee Baru tapi dah tukar nama kepada SMK Tun Syed Nasir Ismail. Mak aiii.. panjang nama.

Ok.. Sekian! \(^-^)/...

18 comments:

jai@jezz said...

study elok2... jgn nakal2 bercouple yerk.. =P

WiLd roSe!! said...

norli...rasenye tau sek nie kt mane
if xslp dkt dgn jusco n hosp baru tue
sng ar, tiap2 ari bole g shopping

Cik_daya said...

belajar rajin2x yer walau di mana saja nak bersekolah

aien said...

waahh..best gile dpt ngajor kt bandar..ekeke..nwy, gud luck to both of u!

Liyana said...

jai@jezz: haha, saya bukan nak study lah..cikgu berkapel x pe kan?

Liyana said...

Wild rose: fiza, bukan setakat leh shpiing, tgk movie selalu pn boleh..fiza endau pn ad ckp, sek tu dkt ngan umah dia

Liyana said...

Cik daya: saya dah habis sek.. (^-^)/

Liyana said...

aien: best ke? cabaran banyak tu...

Uruchimaru @ kf said...

emm tahu sgt2 area sekolah tue liyana..

gud luck !!!

Hazzy Ishak said...

melompat lompat lah dia...haha

Liyana said...

kf: awk tau? sy nmpk dr luar je..xpnh msk dlm2 lg..yg pntg ad jusco ..wawa, tu yg best

Liyana said...

Hazzy: yeah! bukan sahaja melompat, nak guling2 pun ada..

jinggo said...

selamat tuka sekolah....

eh... tumpang lalu.....

cik CumeY said...

liyana daling...thns coz drop by to my blog yang saiko ito..

hik hik...mekasih daun keladi..nanti2 datang lagik..muahahhah

Liyana said...

Jinggo: saya bukan tukar sekolah..saya nak ajo di sekolah..

tumpang lalu lah..
nnti lalu lagi k..
('_~)v

Liyana said...

Hai cik cumey..
insyaAllah saya datang lagi k..
(^-^)/

kokochan said...

eh kak norli amek math& physics ke?? kalo x saya tgah buat educ math & physics skrg...tapi tiba2 melencong ke tempt laen plak..haha..

waa..mengajar dekat tebraucity.. senang la g tgok wayang & shopping..best2!!

Liyana said...

kokochan: aceli, akk amik pend sains..major fizik..minor ditentukan, so akk amik kimia and biologi..then, bdk sains wajib amik math..bdk kimia and bio amik math smpi sem2..tapi budak fizik kena amik smpi sem 4..so, leh ajo math gak..

yeke? akk x pnh tau pun...xpe, dah rezeki koin kat sana...lagi best jadi doktor.. (^-^)v