Monday, October 12, 2009

. : Pesanan Penulis : .

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Sebagai permulaan, saya ingin mengucapkan terima kasih pada readers yang sudi membaca, memberi komen dan singgah di blog saya. Sepatutnya sudah lama saya menulis entry ini. Tapi, apakan daya.. Saya juga manusia biasa yang tidak lepas daripada lupa tentang sesuatu perkara.

Apa yang ingin saya tuliskan di sini ialah entry2 yang dikeluarkan oleh saya. Saya ingin meminta maaf seandainya bahasa yang digunakan amat kasar dan tidak sesuai untuk tatapan pembaca. Jadi, di sinilah fungsi-fungsi ruangan komen. Sudilah kiranya anda menegur kesilapan saya dan juga berilah pendapat dan nasihat membina kepada saya. Saya bukanlah manusia yang sempurna di dunia. Segala komen2 pembaca amat saya hargai.

Perkara kedua ialah mengenai follower. Saya sedar follower saya tak ramai. Tapi saya tak kisah kerana saya amat menghargai anda sebagai follower. Makin ramai yang follow saya makin saya suka. Jadi kepada followers sudilah kiranya jika anda follow saya, make sure anda link kan sekali blog anda kerana saya ingin meletakkan anda di dalam senarai blog list saya. Anda faham bukan? Once you follow me, comfirm saya akan senaraikan link anda di dalam blog list saya. Anda mesti sukakan sekiranya saya atau pembaca lain membaca entry2 terbaru anda? So, apa tunggu lagi. One more thing, if u follow me.. Komfom saya follow anda semula. Itu juga salah satu kegunaan link yang saya mahukan. Kita buat perkara ini supaya menjadi mudah.

Yang ketiga ialah jika anda adalah follower saya, sila cek bahagian blog list saya dan lihat sama ada link blog anda ada dalam senarai atau tidak. Sekiranya tiada, saya memohon sejuta kemaafan kerana terlepas pandang. Untuk mengatasi masalah ini, silalah beritahu saya A.S.A.P. Sekiranya tiada sebarang maklum balas daripada anda, maka saya anggap tiada masalah yang dihadapi.

Sekian, sebarang penambahan akan diupdate kemudian. Wassalam

4 comments:

Uruchimaru @ kf said...

ehem3..gud entry3...

ps:-link gwe ade sudah kan..lalala =p

Liyana said...

kf: ye..awak punya dah ada..
awak salah sorang blogger yang best.

Ivy Metaga said...

sy ada tak kat list tu hehe

Liyana said...

Ivy: ada2..