Sunday, October 25, 2009

Label Tutorial


Hari ini, salah sorang blogger, Mr Mind tanya about my Categories at the left side. He asked me how to do that. Untuk pengetahuan, saya dapat tutorial ni dari Liyanaa. Dia yang ajar saya camne nak buat benda ni. Bila dah dapat cara, part nak buat memang kena bersabar sikit. Saya pun buat banyak kali then baru jadi. Harap Mr Mind pun bersabar macam saya ye. Sabar sebahagian dari iman. Cewah!

Kepada sesiapa nak buat label cloud macam Liyanaa ataupun saya, yang pusing2 kiri kanan atas bawah macam Merry Go Round @Genting.. sila ke sini[click here] dan anda fahamilah betul2...

Sorry, saya xpandai buat kotak macam entryLiyanaa mengenai label cloud tu.. So i link straight to Liyanaa's page..

2 comments:

zaiMi said...

wow canggih jgk ye? bleh try ni..

Liyana said...

Zaimi: try lah...