Thursday, October 29, 2009

Siput gergasi

Pernah tengok siput gergasi tak?
Jom tengok, siput ajaib!

Kadang-kadang kita suka buat sesuatu yang bodoh...
Janji hati puas...
But this video really funny...
Mencari kepuasan dengan cara tersendiri..
Nak tau dia buat apa lagi..
Type je Remi Gaillard..
Banyak lagi benda bodoh yang dia buat


10 comments:

mamai said...

cam hampeh tul la siput tu mau aku langgar ajer hehehe

mamai said...

cam hampeh tul la siput tu mau aku langgar ajer hehehe

mamai said...

cam hampeh tul la siput tu mau aku langgar ajer hehehe

nabilah_2908 said...

hahaha..kalau sy la..sy lnggar jer siput itu...menyusahkan org...hehehe...kejam kn..? (^_^)

raxm raxis said...

hehe..trun rmai2 pukul sput tu...

Liyana said...

Mamai: memang hampeh..org berani je berani wat g2...

Liyana said...

Nabilah: jangan lah langgar..kan comel tu..haha..tapi lawak dia lawak cute kan?

Liyana said...

Raxm raxis: orang x sampai hati nak pukul cz comey...if cari video lain, ada yang dia kena pukul ngan kayu golf..tu balasan utk dia..

aien said...

kompem berbakol kne sumpah! ahaha

Liyana said...

Aien: agaknya lah..tp org tu mmg bengong sikit