Tuesday, September 8, 2009

Takde tajuk


Semalam dah settle kerja2 nak pos kad raya. Dah lama sangat aku x melakukan aktiviti meng'pos' kad raya nie. Selalu bagi bape keping je. Itupun untuk orang2 terdekat dengan aku masa kat U dulu. Tapi semalam aku pos kad bukan untuk kawan2 aku, tapi pos ke sekolah. Sekolah tempat aku praktikal SMKA Simpang Lima and sekolah masa aku jadi guru ganti SK Permas Jaya 4.

Thanks to Kak Wan Sliss cz bagi kita send atas kad nama Kak Wan. Sememang Kak Wan memang cute tapi kurang sikit dari kita MySpaceHikhik.. Hopefully, all of these card diterima b4 school tutup 4 raya nanti. If dapat after raya, dah x jadi macam kad raya pulak..

Untuk kawan2 yang amat aku sayangi, sooori.. x dapat send card..xpelah, next time la ye.. if x sampai kad raya, kad kawin jadilah kan. (^-^)v.MySpace

*************************
Tudung
*************************
Aku tadi jumpa 1 web, jual tudung.. lawaaaa sangat!
Tapi dari negara seberang lah pulak..
Tengok model2 tu pakai tudung then tudung tu pun jadi lawa..
tapi aku tau, if aku pakai..
Sure worse..
tapi, nak gak try pakai tudung2 jenis macam tu..


2 comments:

fidahchomell said...

kasihmu diterima dik...hehehe.. eh...kitorg dh dpt card yana...thanx a lot..rindu kat yana...kitorg dh bc kad raya yana....bace beramai2..hehehehe

Noor Liyana Kamarudin said...

alhamdulillah, sampai gak kan..
thanks kak wan (^-^)v