Monday, September 28, 2009

Raya ke2 dan seterusnya....

Masa hari raya kedua, kitorang balik Muar.. Kebetulan masa sembahyang Zohor, someone tegur aku.... See the picture below

~teka..ni anak siapa..kebetulan aku jumpa~
~seb bek mama dia tegur aku dulu..kalau x, mesti aku x perasan~
~Nama baby ni, IRSYAD LUTFI~

........................

........................

........................

........................

........................

........................


>>>>>>>>scroll down lagi<<<<<<<<


........................

........................

........................

........................

........................

........................

........................


~Inilah mama Irsyad..Isma~
Pas habis sek dulu, memang x pernah jumpa. After 6 years, baru jumpa dia and also the baby..
Cepat betol jodoh kawan2 aku ni..[aku bila la agaknya]

Sampai Muar terus tido and kol6 lebih kitorang gi lepak2 dekat Tanjung Mas dengan Pakcik aku, Cik Eril...Gi adik-beradik je... Bila dah malam, Cik Eril belanja makan McD.. Tengkiyu Cik Eril..hehe

~Raya ke3, kitorang nak balik Kota semula..so, bergambar macam biasa~

Dari kiri: Illya, Aku, Cik Idah, Kak Lia, Fifi (anak Kak Lia), Mail, Abangku

Masa hari raya ke berapa entah, abang aku nak beraya umah Kak Lia, dia bukan nak ajak aku. Tapi, pas balik dari umah Kak Lia, abang aku suh siap cepat2 cz ajak aku gi sana. Bukan pe.. Adik Kak Lia tu kawan aku. Rapat, sampai hati abang x nak bawak..[abang, jangan marah].

Aku dan Illya

Ni lah Illya, kitorang sama sek masa darjah 6. Kat sek men, start form2 sekelas cz masa dia form1 dia study kat SMKA. Dari form3 sampai form5, kitorang dok sebelah..Nama dia Illyani, nama aku Liyana.. Hampir sama.. Tetapi mempunyai makna yang sama.


This picture and some my writing have been deleted

Dari kiri: Shima, Raja dan aku

Yang ni pulak, kawan2 aku masa zaman kanak2 riang... Aku pernah sek kat SKDIS masa kecik2 dulu. Pas pindah dulu, aku jz pernah jumpa Shima dalam 2-3 tahun lepas. Masa tu dia dah kat USM. Shima ni bakal cikgu, macam aku gak. Tapi dia lagi meletup [bak kata Shima] cz dia ni bakal cikgu BI. Best kan. Ohye, cikgu Shima ni nama dia NOOR HASHIMAH MUHAJIR [betol x Shima? If x betul, tolong betulkan eh]

Raja pulak.. kawan rapat aku dari start aku masuk SKDIS masa darjah 2 sampai darjah 5. Nama dia RAJA IZZUANNA RAJA ABDULLAH. Last aku jumpa Raja masa umur 13 tahun time aku raya umah dia. Tu lah yang last. Then, seb bek bulan pose hari tu jumpa dia kat Facebook.. So, dapat lah contact2. After 10 years, baru jumpa kan. Fuh, seb bek ada teknologi sekang ni.

So, thanks to all yang sudi datang beraya ke rumah ku.
Hope dapat jumpa lagi di lain masa.
Jika diizinkan Allah.
Amin...


p/s: Siapa yang nak gambar raya kat atas ni, emel aku k. Ur request will be fullfilled.

Dah habis..

4 comments:

N0r HAn!z@ NoR H@L!m said...

urmmmm...nk tanye ckit la..
mail tu adik bongsu kak liana ke??
tp kalo btullah tu dia..da beso pnjg laaa....
dlu sblum pndh dr tnggroh timur tgk kecik je lg..
skrg tah da berape umurnya ye??
syazwani xde ke dlm gmbr tu??
ke dia xde kat umah ms tu ye??
eh, alamak...terbnyk soalan n terpnjg la plak komen kat cn...
hehehe...jgn mrh haaa..... =D

Noor Liyana Kamarudin said...

izinkan akk gelak sekejap...
hahahaha..

hanie, mail tu abang iszaidah..kenal iszaidah? budak nitar... mail sebaya ngan kak yana...adik kak liyana bernama 'boboy'...ha, sekang ni ingat x?

iwa, ada kat umah...dia x nak masuk, so dia lah yang tolong amik kan gambar.. boboy, orang ajak bergambar terus lari..malu..

sori, tergelak kuat di atas tadi..
ehehe

N0r HAn!z@ NoR H@L!m said...

kah...kah...kah....kah........kah.....!!!!! nk tumpang gelak sm gak.....
huhuhu....

knl iszaidah tu....
tp mail abgnyer tu x knl ler...
tu yg tnye....
=p

iszaidah da kawen kn?
da ade ank ke lum ye?
lm x dgr cte dia...

owh ye la...lupe si boboy...
huhuhu....

ewa ni ssh tul la nk tgk pict terkini dia..
jumpe orngyer pun lum penah lg...
ntah bler la nie...D.

=D =D =D

Noor Liyana Kamarudin said...

abang iszaidah low profile....hehe

iszaidah dah kawin dah, dah ada anak pun..hani bila lagi...

boboy makin hensem, tinggi plak tu..ahaha

iwa, sama je macam dulu...xde pe yang change..betol, x tipu...

datang lah raya umah dorang if nak jumpa dorang..best