Thursday, September 10, 2009

Innalillah


Pagi tadi, my mom and my dad melawat kawan baik dia yang meninggal dunia cz of heart attack. Al- Fatihah untuk arwah kawan ayah. Apa yang menyedihkan di sini ialah anak sulung arwah yang bekerja sebagai guru di Sibu Sarawak tidak dapat dihubungi langsung kerana tempat tersebut di pedalaman. Anak sulung arwah dijangka balik ke beraya 18hb ni. Bagaimana ye reaksi dia ye if dia balik nanti tengok ayah dia dah takde. Mesti sedih dan terkilan. Aku dengar ibu citer anak arwah x dapat dihubungi pun dah sedih apa lagi empunya badan. Dahlah tak dapat dihubungi, then bila balik dapat tau ayah dah tiada. Ya Allah. Besar ujian anak arwah. Aku doakan agar anak arwah, Kak Linda tabah menghadapi dugaan ini.

Al-Fatihah...

p/s: serta-merta aku takut jika aku akan dihantar ke Sarawak especially pedalaman. Takut tidak dapat dihubungi sekiranya berlaku kecemasan.. Segalanya aku serahkan pada yang Maha Kuasa

7 comments:

cikwana said...

Innalillah...
betul tuh..
kite serahkan segalanya pada yang MAha Kuasa..Dia lebih mengetahui..

akusygdia said...

innalillah...
cian nyer anak dia xleh di hubungi..
mesti dia terkejut nnti kan..
er..btl2 dugaan bulan pose ni..
samae2 kite sedekah Al-Fatihah pd arwah...

Noor Liyana Kamarudin said...

cikwana: yup! i agree with u

akusygdia: thanks fara

aien said...

T___T

Noor Liyana Kamarudin said...

(~_____~)

♥ shiMawar ♥ said...

innalillah..
ye le..tba2 takut gak le..tp sume tu ketentuanNya kan..
kite doakn yg trbek utk kita n org len..insyaALLAH..

Noor Liyana Kamarudin said...

ok, thanks shima