Monday, September 7, 2009

Gila + Birthday

Kenapa tetiba aku cakap gila? Ya, aku TAK gila! Ada someone yang gila! Argh.... Apesal lah, dia tu bengong.. Whatever it is, aku x kan terima.. Serius, aku x terima. Huh, biarlah. Apa nak jadi, jadi lah. Jangan nak paksa2 aku okey[aku xnak jadi b*** nombor *** , i'm available okey!!]. Dah Cik Yana.. Sila berhenti jerit. Terima kasih!!

**************************************
Happy Birthday
**************************************
MySpace
Today, 17 Ramadhan malam Nuzul Quran, adalah birthday adik aku yang bongsu. Si gedik, eh tak! Nama dia Noor Atiqah Syahirah. Dia lahir pada malam Nuzul Quran waktu turunnya Al Quran. Untungnya lahir pada bulan2 yang penuh dengan sejarah.

Hm, siapa ingat dia lahir dia dalam kalendar Islam?
\(^-^)/..saya!!!
Ok, aku lahir 13 Rejab 1416 tak silap aku.
Date betul cuma tahun x pasti.
If ikut kalendar Islam, umur aku sekarang 24 tahun.
Adik laki aku pulak lahir 1 Zulhijjah.. 9 hari b4 Hari Raya Haji.
Abang?? Sori abang, adik mu memang tak tau..
~~nge nge nge~~

2 comments:

cikwana said...

saye 1 safar...hihihih

Noor Liyana Kamarudin said...

wah..mesti tahun islam yang berbeza kan..kira wana ngan kita beza setahun lah nie..hehe