Tuesday, September 29, 2009

10 Syawal 1430H

~Kad raya hasil creativity dorang~

Hari ini, tetiba posmen datang umah.. Kenapa? Mestilah nak hantar surat. Then, adalah surat untuk aku.. Bukak2, tengok kad raya dari student2 aku.. Kad raya dorang unik sangat. Dorang wat sendiri guna tangan ca aku tengok tulisan and gambar2 semua guna tangan. So creative dorang nie.. Thanks to all. Dorang punya kad raya siap ada nama syarikat lagi.. RUBY Sdn Bhd..
RUBY stands for Resources Unlimited Beyond Yourself.

~Ni lah kad raya dorang~
~Cute kan~
~Slissian student~


Raya tahun ni, ni je kad raya yang aku dapat.. Yang pertama dan yang terakhir.
Biasalah, makin jauh kita dengan orang, makin berkuranglah ingatan dia kat kita.. (>,<) Tapi x pe, aku x kisah.. SMS, EMEL, FACEBOOK, FRIENDSTER, MYSPACE, TAGGED, YM kan ada

Dah habis....

No comments: