Monday, August 17, 2009

Selamat Tinggal SKPJ4

Hari ini aku ke SKPJ4 maybe untuk kali yang terakhir untuk menguruskan segala dokumen yang berkaitan dengan KGSK. Seperti apa yang telah aku tulis dalam entry yang lepas, aku dinasihatkan untuk 'rehat' kerana sebab2 yang tidak dapat dielakkan. Tak aku nafikan yang aku sedih sangat cz aku 'pergi' mengejut. Kenapa aku sedih?
  • Aku xde gambar kenangan dengan student aku especially 3A and 4A.. Huhu.. Sedih... Baru berangan nak amik gambar ngan dorang. Tapi, x sempat.. "angan2 ku musnah"
  • Erm... soalan periksa Math dah siap. Tinggal tunggu nak exam nya je. But (T_T) ..... aku x sempat.. X sempat nak tengok respon student, how was the paper..
  • Aku x sempat nak tengok prestasi student aku bila result dah kuo. Nak tengok sejauh mana their understanding towards my teaching. Cemerlang ke, gemilang ke, terbilang ke... Or *kiok* [layu]...HoHo..
  • Xde gambar kenangan ngan cikgu2.. Hm, semua salah aku. Aku on camera sampai 2-3 jam sampai bateri kong. Kesimpulannya tadi, aku hanya dapat amik gambar student nak balik kelas after recess. Itupun 1 shot untuk video, 2 keping untuk gambar. Soooo pathetics!!!
Pape pun, aku akan merindui budak2 comel SKPJ4 ni. Nakal budak kecil x sama dengan nakal budak besar. Nakal budak besar full of revenge [yeke??].

~Ramai pakai mask~
[preventation is better than cure]

~baju merah depan tu lah yang bagi aku rotan~

~erm..sebahagian dari guru2 skpj4..yang x de jangan marah cz xde dalam camera~


Lupa pulak nak ucap terima kasih dekat Guru Besar [Pak Ngah aku], GPK1-Kak Com, GPK Hem-Cikgu Sarijan, GPK Koko-Cikgu Asri and all teachers yang sangat sporting dan banyak memberi tunjuk ajar selama saya di sini. U all memang sporting. Thank you 4 giving me an oppurtinity to be a part of this school.
MySpaceMySpaceMySpace

Untuk Kak Liza dekat Pusat Kegiatan Guru.. tak sampai seminggu kita kenal. Tapi Kak Liza memang best. Tq 4 helping me. Sorry, x sempat nak ajar anak akak Physics. Semua berlaku dengan pantas kerana 'perkara' ini memang tidak dapat dielakkan.MySpace

Oh ye, tak lupa juga pada Kak Mizan. Banyak sangat KakMizan tolong.. even Kak Mizan nampak 'garang', tapi saya tau hati Kak Mizan memang baik. Jangan risau, saya x kan tergamak nak report ke PPD about the salary cz i know the procedure.MySpace Seronok kenal dengan Kak Mizan.

Ha... tu Shukri, tak baik tau buli 'akak'.. Haha.. Pasni xde orang lah yang awak nak buli lagi. Biar awak pulak yang kena buli ngan akak2 nie.. MySpaceSeronok 'gaduh' ngan awak hari2. Hope berjaya dalam sukan yang diceburi dengan ucapan "Majulah Sukan untuk Negara".MySpace

Moga, jumpa lagi.. Miss U all

video
MySpaceMySpaceMySpaceMySpaceMySpaceMySpace
~sedih..bila kita akan jumpa?~
lets time determine

Jumpa lagi!!
MySpaceMySpaceMySpaceMySpaceMySpaceMySpace

No comments: