Saturday, August 8, 2009

Happy Konvokesyen Day!

Pada kesempatan yang ada ini[poyo jerk]... aku nak wish Selamat Berkonvo kepada cousin kesayangan aku Noorul Wahida binti Mohd Ridhwan pada hari ini 8/8/09 di Universiti Putra Malaysia (Ijazah Sarjana Muda Sains Pertanian).. I know u got 1st Class Degree [sigh, cz i'm not]. Moga ko happy dengan kehadiran orang2 tersayang masa konvo eik! Tapi ko ngelat cz konvo awal seminggu dari aku....Ok, cz kitorang xde gambar yang terbaru, aku letak gambar masa aku ngan dia melepak kat Putrajaya ngan gambar masa hari raya.. Once again, Selamat Berkonvo! Moga ko dapat kerja cepat and cepat2 khawin.. Ahaks!

~Possing di Hari Raya.. tapi raya ke-2~
~Lalalalala~

~Berderak kat Putrajaya~
Kitorang sebaya and very very hyperclose [ada ke word ni??]

No comments: