Wednesday, August 26, 2009

. : Bulan Puasa : .

Dah lama aku x update blog. Bukan pe, cuma kemalasan tahap dewa melanda diri. I refer to read my friend's blog rather than mine. Actually banyak cerita nak di share, tapi xtau nak start dari mana.

Girls Myspace Comments
MySpaceMySpaceMySpaceMySpaceMySpaceMySpace

Apa yang penting sekarang, aku rasa nak makan sedap2 time berbuka. Semalam tetiba rindu nak makan "Nasi Kerabu Asli dari Kelate" yang cuma ada dijual di Tanjung Malim. Rasa macam ralat sangat cz masa konvo hari tu tak singgah kedai tu. Hm, menyesaaal sangat. Ha, sekarang tengok, kan dah mengidam. Baik pergi kedai nasi kerabu hari tu dari makan kat Restoren Kunyit. Dulu, aku suka makan kat Restoran Kunyit cz makanan dia memang marvellous gillleeerrrr. I cant imagine camne sedapnya makanan kat c2 lagi2 nasi paprik. Tapi masa konvo, makan kat c2..Pergh!! Dah macam apa. Xde kick langsung and memang x sedap langsung. Serius! Memang x sedap. Diulang, x...[shoul i?].

Masa duduk Taman Bahtera, time nak beli makanan berbuka if dah xde lauk, aku jz beli nasi kerabu. Beli kat bazar KUO. Sedapnya, Tuhan je yang tau. Isk, dah la bulan pose ni..meleleh ayak liok cakap sal nasi kerabu.

Girls Myspace Comments

Aku belajar berpuasa masa aku tinggal kat Pahang. Yang aku ingat, time tu aku belum sekolah lagi. X tau umur berapa tahun. Dari aku kat Pahang sampai aku dok Air Tawar 2, 1st day puasa aku MESTI:
  • Melepek atas katil bila tengahari. MySpaceNak gerak x larat, nafas tercungap2 macam orang nak mati[uiks!], macam x cukup oksigen. Serius, x larat sangat2. MySpaceNasib baik, kat Johor cuti bila 1st day puasa. Tu yang menyelamatkan aku. Kalau kena gi sekolah, agaknya aku pengsan. Ahaks!
  • Muntah bila berbuka. MySpaceMaklumlah, kelaparan. Makan dengan lahapnya dicampur dengan perut yang kosong dan hasilnya aku 'keluarkan' semula makanan yang telah ditelan tadi.. Eee.. Selepas itu, time berbuka makan ku akan dicontrol oleh ibu! Dapat makan sikit jewww..Huhu.MySpace
Girls Myspace Comments

No comments: