Sunday, July 5, 2009

Pas rindu

Tadi gi Kipmart jap..Jumpa member2 kat c2...ada gak yang macam segan ngan aku.,Ajie! Hm, akk (mak ayam) bagi ayam free..terima kasih.. Jangan riso kak, sok kita jaga anak akak elok2 macam saya jaga 'anak' saya sendiri.. Haha, pakcik ada gak.. beselah tanya, best x ngajar.. Aku ckp bese je, hilang suara.. dia dok je kat dalam.. Hm, aku kena puji hari nie... Wawawa.... Secret lah eik! Nanti korang cakap aku riak plak kan... Nak tau, tanya lah aku personally!! X puas bual ngan dorang.. Takut ayah aku marah, cz lama sangat beli barang.. Tapi bila sampai kedai hujung, nampak ayah.. tersangkut gak.. x dapat nak kuo cz hujan lebat...

Sekian cerita untuk hari ini... kita jumpa lagi 2 minggu cz minggu depan x balik umah sebab kena gi camp.. bawa 'anak-anak' camp...heppi nyer

No comments: