Wednesday, July 15, 2009

Pandanglah, Lihatlah, mata ku yang @#%^....

Hm, after diedit2 maka keluarlah gambar seperti yang di atas.
Ni kalau x edit, maybe nampak lagi dahsyat.
What I want here, tolong doakan aku cepat sembuh.
Kalau ikutkan hari, maybe hari ni hari yang ke10/11 aku suffer sakit mata.
Aku xnak cuti lama2 cz nanti masa konvo, aku akan cuti lagi sekali.
Yang paling kesian, student2 aku.
Aku ganti cikgu math yang asal 14 minggu, tapi aku baru ganti 2 minggu, dah 7 hari MC.
Kesiannya dorang.. serba salah hati ini.
Penasaran!

p/s: baru aku perasan, setakat ni aku baru letak 1 gambar aku kat entry lepas. Itupun masa baru beli camera.

2 comments:

arippoo00oo said...

ish3,teruk lg tu,mau lg 3-4 hr br ok..xpe2,rehat2,jgn lepak dpn pc or tv sgt

Miss Leeya said...

arippoo00oo: aik, tadi masa capture skrin, lain komen, ni lain plak komennya...