Friday, July 3, 2009

Chanteq keww??

  • Ada sorang blogger nama Fara komen blog aku, doa cakap cantik! Fara, aku nak ucap 'mekasih!!!' macam Alleycat selalOo buat...Xde orang komen lagi blog aku cantik. Terharunya aku..ahaha..
  • Hm, kalau aku bahasakan diri aku Cher, mesti tau kan mesej ni untuk siapa?
  1. Zakwan: mana ada Cher lupakan awak! Awak yang sombong2 ngan saya..
  2. Ibnu: hm, awak pun dah lama x mesej saya.. saya x bz pun..asik tunggu awak mesej saya. Hari2 plak tu..hehehe..
  3. Edin: xpe kew! x nak lah, akk kan baik!haha..
  • To Amat pulak, bagi ko maybe small matter kan, but for me... internet is my soul.. cant be separated!!Jangan lupa pergi gathering!!

3 comments:

YAM(YANG AMAT MULIA) said...

plizla..dieorg 2 students ko je..mesranye..apesal la dlu xde ckgu comel baik dgn aku..ahak3...

lia said...

amat jeles r 2.....

Miss Leeya said...

Amat: Hm, kenapa lah ko jeles sangat.. meh2, aku kan cikgu sekang..bebaik lah ngan aku..hahaha